הרשת החברתית: מה גרם לאתי רוטר מקסטרו להזיל דמעה?

וגם: מי קיבלו לפני כולם את הסמארטפון החדש של אסוס, ה-Zenfone 2?

החוויה האינטימית של קסטרו

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים ברשת קסטרו החליטו להציג את קולקציית סתיו 2016 באירוע מצומצם ומעוצב ושונה מתצוגות אחרות. אמש (א'), הגיעו המוזמנים להאנגר 11 שבנמל תל-אביב, שעוצב בשחור דרמטי, ובמקום המסלול הרגיל, הדוגמנים ניצבו כבובות תצוגה בחלונות שנסגרו ונפתחו.

אתי רוטר התייחסה לפרשת המידות, שעלתה לאחרונה לכותרות, וההתרגשות אף גרמה לה לבכי.

האזינו, צפו והתרשמו: לינה קסטרו, אימה של אתי ומייסדת החברה: פרופ' רפי ביאר, מנהל בי"ח רמב"ם; הפרסומאים יורם אלטמן; זיו קורן וכלתו הטרייה סיון קליין; אודי פרידן ורעייתו נירית ירון; ירון ליכטנשטיין; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; משה ועירית רוזנבלום; מימי לוזון; יהודית טיומקין ובתה נטלי טיומקין-בירנבוים; ישראלה שטיר; יעל טבת- קלגסבלד; ענת טמיר; ורד ואילן גרינבוים; משה ופנינה אדרי; אפי ורוחל'ה רוזנהויז; אורלי ורונן אשכנזי, מנכ"ל ומבעלי גזית גלוב ישראל; המשנה שלו, ירון אשל; ישראל אהרוני; גל גדות, פריזנטורית המותג, ובעלה ירון ורסנו; השחקנים מיה דגן; קרן מור; אורי פפר; ואחרים.

על הקייטרינג הופקד עידו גרעיני. שהכין מנות בהשראת הקולקציה.

גבי ואתי רוטר גל גדות וירון ורסנו/צילום:אלירן אביטל
 גבי ואתי רוטר גל גדות וירון ורסנו/צילום:אלירן אביטל

כלפון במוזיאון

"אלומיניום 2" הוא שמה של הצגה המועלית בימים אלה במוזיאון תל-אביב לאומנות, בבימויו של ליאור כלפון, הידוע גם כאיצקו מהסדרה "רמזור".

צפו בהצגה שעלתה בסוף השבוע: סוזן לנדאו, מנכ"לית המוזיאון שהגיעה עם נכדיה; גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, שהגיע עם ילדיו; שרון בן עזרא, סמנכ"ל מימון ישיר; יוני ניסים, מנכ"ל GLV; רפאל הוד, מנהל קשרי לקוחות בבנק דיסקונט; ואחרים.

סקאל מתכונן לחורף

SBN, יבואנית מותגי האופנה נאוטיקה וטימברלנד, השיקה בשבוע שעבר את קולקציות הסתיו-חורף החדשות של המותגים האמורים באירוע עם הסטנדאפיסט ישראל קטורזה.

סולי סקאל, עופר גנזי ושלמה בוסקילה מבעלי SBN ותומר ביטרמן, מנכ"ל החברה, הזמינו לקסיופאה בהרצליה פיתוח סיטונאים ועובדים.

תומר ביטרמן סולי סקאל ושלמה בוסקילה /צילום:אופיר סקופ
 תומר ביטרמן סולי סקאל ושלמה בוסקילה /צילום:אופיר סקופ

חגיגה בנמל חיפה

אתר התיירות הפופולרי Trip Advisor העניק לטרמינל בנמל חיפה את אות המצוינות לשנת 2015 על סמך דירוגיהם של תיירים זרים שביקרו בנמל במהלך השנה האחרונה.

התגאו בתעודת המצוינות: ירון קליין, מנהל טרמינל הנוסעים; איריס וייס, עובדת טרמינל הנוסעים; נתי יניב, סגן מנהל טרמינל הנוסעים; ותומר רוימי, עובד טרמינל הנוסעים. סיבה נוספת למסיבה: ביום ה' האחרון נפתחה בנמל תערוכת צילומים חדשה של אוניות תיירים שעגנו בנמל בעבר ובהווה. הצילומים העכשוויים הם של הצלם אריאל ורהפטיג.

מתקררים בצפון

לאן הם חותרים: אלכסנדר דוסטמן, איש העסקים והמפיק היהודי-רוסי, הנחשב למקורב לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הגיע עם מטוסו הפרטי לביקור בישראל. דוסטמן הצפין עם בני משפחותו ובילה בין היתר באתר הקייקים של כפר בלום.

עוד פרסונות שלקחו פסק זמן צונן בקייקי כפר בלום הם: אסי דומב, מאמן קבוצת הכדורגל של הפועל תל-אביב; ואלי סהר, פרשן הספורט של הערוץ הראשון. גם הם הגיעו עם בני משפחותיהם.

 אלכסנדר דוסטמן ומשפחת/ו צילום: קיד דיגיטל קייקי כפר בלום
  אלכסנדר דוסטמן ומשפחת/ו צילום: קיד דיגיטל קייקי כפר בלום

עובדי אינטל משתדרגים

אמנם הסמארטפון החדש של אסוס, ה-Zenfone 2 יושק בישראל רק בתחילת ספטמבר, אבל עובדי אינטל ישראל קיבלו אותו כבר עכשיו. כ-2,000 עובדים מתוך 10,000 עובדי החברה שודרגו בתחילת החודש לסמארטפון החדש.

ה-Zenfone 2 מצויד במעבד של אינטל, וזו היוותה הזדמנות מצויינת לחברה לשדרג את עובדיהם. לרוב הסמארטפונים היוצאים בשוק העולמי והמקומי יש מעבדים אחרים, לכן מבחינת אינטל, שעדיין לא תפסה נתח שוק משמעותי בעולם הסמארטפונים, זהו אירוע חשוב.

מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל, הגיעה לסייע בחלוקת המכשירים.