"למצות הדין עם סמוטריץ' שאמר שהומואים שולטים במדיה"

אומ"ץ הגישה לוועדת האתיקה תלונה נגד חבר הכנסת מהבית היהודי עקב התבטאויותיו נגד הקהילה הגאה ■ סמוטריץ' אמר כי "ההומואים קובעים לכולנו מה לחשוב", כינה את מצעד הגאווה "מצעד התועבה" וארגן בעבר את "מצעד הבהמות"

תנועת אומ"ץ הגישה באחרונה תלונה חריפה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי לאחר התבטאויותיו הפוגעניות נגד הקהילה הגאה.

לדברי התנועה, "באחרונה אמר ח"כ סמוטריץ' כי 'יש המון הומואים בתקשורת, והם קובעים לכולנו מה לחשוב'; את מצעד הגאווה האחרון כינה 'מצעד התועבה'; והוא ארגן בעבר את 'מצעד הבהמות' ולא מפסיק לתקוף כל הזמן את בני הקהילה הגאה", נכתב. "אנו מבקשים למצות אתו את הדין".

כזכור, ח"כ סמוטריץ' אמר בשבוע שעבר בראיון ברדיו "גלי ישראל" כי "המון המון המון בכירים בשוק התקשורת במדינת ישראל, אלה שמחזיקים את המיקרופון וקובעים לכולנו מה אנחנו צריכים לחשוב ומה אנחנו צריכים לומר, הם הומואים... אני משוכנע ש-95% מהאזרחים במדינה היו רוצים להקים משפחות לתפארת נורמליות ובריאות שיולידו להם נכדים. אדם בריא, אדם נורמלי, זה מה שהוא רוצה".

סמוטריץ' הוסיף כי "האנשים האלה (ההומואים) מחזיקים כוח אדיר ביכולת עיצוב התודעה שלנו כחברה. כלי התקשורת מיישרים קו עם תקינות מסוימת עם מה מותר לומר ומה אסור לומר, וזה משפיע על הלך-הרוח של החברה".

לגבי הביטוי "מצעד התועבה" אותו צייץ בהתייחס למצעד הגאווה, סמוטריץ' השיב כי "אני לא אמרתי את הביטוי הזה, הוא נכתב בתורה. אם יו"ר המפלגה שלי רוצה לצנזר את התורה - שיהיה בריא. אני לא מצנזר את התורה".