הרשת החברתית: מה עשו בכירי ענף הביטוח בפנטהאוז של יונתן לייטרסדורף?

וגם: מי הגיע להשקת קולקציית סתיו-חורף של ASOS בארץ?

במקום הכי בטוח בתל-אביב

בפנטהאוז של יונתן לייטרסדורף במגדל שלום בתל-אביב התקבצו בשבוע שעבר אושיות ביטוח לוקליות וגלובליות. הסיבה: קבלת-פנים חגיגית לבכירי מרכז הברוקרים הגלובלי (GBC) של איאון לונדון, ובראשם קארל הנסי, מנכ"ל המרכז, שהגיעו מלונדון לביקור בישראל.

את פניהם קידמו בכירי ענף הביטוח: אילן בק, יו"ר איאון ישראל וקונסול הכבוד של מונקו; גדעון המבורגר, נשיא הראל; עופר אליהו, מנכ"ל מגדל; יונל כהן, מבעלי קבוצת איילון; אמיל וינשל, מנכ"ל איילון; מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה; עלית כספי, המשנה למנכ"ל כלל; אייל בן סימון, המשנה למנכ"ל הפניקס; אריה הרמן, מנכ"ל ביטוח חקלאי; ואחרים.

החבורה צפתה בקסמיו של אמן החושים איתי פינקי ונהנתה מהופעתו של כוכב "אקס פקטור" אלמוג קריאף.

אילן בק, גדעון המבורגר וקארל הנסי/ צלם: ישראל הדרי
 אילן בק, גדעון המבורגר וקארל הנסי/ צלם: ישראל הדרי

המסע מתארך

רשת בגדי הטיולים קולומביה ציינה ביום חמישי האחרון עשר שנות קיום, וגם השיקה - בהשקעה של כ-5 מיליון שקל - את משכנה החדש באיירפורט סיטי, הכולל משרדי מטה, חנות וחנות אאוטלט.

באירוע נכחו: זכייני המותג תומר בן-סניור ואביעד צברי, קרוב משפחה של רעיה שטראוס בן-דרור; בכירים מקולומביה העולמית, בהם גרג גודארד; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; ואחרים.

 ארנון תורן, תומר בן סניור, גרג גודארד ואביעד צברי/ צילום: רפי דלויה
  ארנון תורן, תומר בן סניור, גרג גודארד ואביעד צברי/ צילום: רפי דלויה

מכאן אפשר רק לעלות

היכן בילו את סוף השבוע 250 עובדי חברת ציוד התקשורת טלרד והמנכ"ל שלהם, רן בוקשפן? במקום הנמוך ביותר בעולם: בים המלח, במלון דיויד ים המלח.

בתפריט: הופעה של אתניקס והרצאה של צבי יחזקאלי. אגב, מנכ"ל המלון, אלון פלג, גילה ליחזקאלי שאחותו היא הגננת של ילדיו.

 אלון פלג, צבי יחזקאלי ורן בוקשפן/ צילום: מורג ביטן
  אלון פלג, צבי יחזקאלי ורן בוקשפן/ צילום: מורג ביטן

הגליל המערבי קופץ מדרגה

מועדון "קפיצת המדרגה" - יוזמה של תושבי הגליל המערבי, רעיה שטראוס בן-דרור ומכון ראות לאסטרטגיה חברתית - הושק ביום חמישי במוזיאון לוחמי הגטאות. המועדון נולד במטרה לגייס כוחות מובילים מהאזור לבניית תוכנית להזנקת הגליל המערבי בתחומי החינוך, הבריאות, התעסוקה, התעשייה, התיירות ועוד. לאירוע ההשקה הגיעו: שמואל בן-דרור, בעלה של רעיה; סטף ורטהיימר; אורן הרפז, מנכ"ל קוליברי; גדי לסין, נשיא קבוצת שטראוס; מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות; פיני קמרי, מנכ"ל זוגלובק; דוד לרון, סמנכ"ל תפעול שופרסל; סיון יחיאלי, ראש המועצה המקומית כפר ורדים ויו"ר פורום ישובי קו העימות; אילן שוחט, ראש העיר צפת; שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות-תרשיחא; האלופה במיל' אורנה ברביבאי; הח"כים זוהיר בהלול ורועי פולקנר; סיגל שאלתיאל, מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל; וד"ר מסעוד ברהום, מנהל בית החולים נהריה; גידי גרינשטיין, נשיא מכון ראות, שאמר: "הצמיחה חייבת לגעת בכל אחד ואחד כאן, ואף אחד לא יודע יותר טוב מה האיזור הזה צריך כדי להשיג צמיחה כזו, מהאנשים פה. לממשלה יש תפקיד הכרחי כאן, אבל היא לא מספיקה. עתידנו בידינו".

גידי גרינשטיין, רעיה שטראוס בן דרור ומיכאל אילוז/ צילום: דורית וגדי ריטבו
 גידי גרינשטיין, רעיה שטראוס בן דרור ומיכאל אילוז/ צילום: דורית וגדי ריטבו

קוד לבוש

ASOS, רשת האופנה הבריטית באונליין, השיקה בשבוע שעבר את קולקציית סתיו-חורף של המותג בארץ בגלריית Art&More במתחם התחנה בתל-אביב.

לצד דוגמניות ופליטות ריאליטי נכחו גם צאצאיות של המי ומי בביצה העסקית בהן: דנה דנקנר, בתו של נוחי; אלינור קופלר, בתם של לאון קופלר מבעלי סופר-פארם ועירית שטראוס; לי מנחם, הבת של שלי שטיינמץ מנחם; רומי פרנקל, שהגיעה עם אמה, ענת פרנקל, אשתו של שמואל; מיה שניידמן, בתם של מוקי ורונית שניידמן; מאיה טוכמאייר, שהגיעה עם אמה מירי; אריאל אופיר, בתה של רונית פישמן; לי חייצ'יק, בתם של אורי וטל חייצ'יק; ואחרות.

 דנה דנקנר ואלינור קופלר/ צילום: גיל כהן
  דנה דנקנר ואלינור קופלר/ צילום: גיל כהן