אופרה ווינפרי תהיה הפרזנטורית של שומרי משקל בארה"ב

זאת לאחר שרכשה 10% ממניות החברה

אופרה ווינפרי / צילום מסך
אופרה ווינפרי / צילום מסך

חודש לאחר שרכשה 10% ממניות חברת שומרי משקל בארה"ב, עוברת אופרה ווינפרי גם לקדמת המסך. כוכבת הטלוויזיה תשמש כפרזנטורית של החברה ותוביל את המהלך השיווקי שלה בעונת החורף הקרובה.

הקו הקריאייטיבי לא נחשף, אך הכוונה היא להציג מעין "מסע אישי" של ווינפרי, שעוברת שינוי תוך שימוש במסגרות התוכניות של החברה.

לדברי מנכ"ל החברה, ג'ים צ'יימברס, מאז כניסתה של ווינפרי מורגש שינוי ביחס אל המותג, שנאבק בשנים האחרונות על מקומו בשוק, וזאת נוכח כניסת אפליקציות חינמיות המעניקות ייעוץ תזונתי ומדריך למשקל נכון.

לדבריו, הכניסה של ווינפרי הביאה לעלייה במספר הכניסות לאתר החברה וליחס המרה טוב יותר בין גולשים ללקוחות. תמונתה של ווינפרי מתנוססת בראש העמוד של האתר, יחד עם הסיסמה "I'm ready. Are you? Come join me".

בפני ווינפרי עומדת משימה קשה, מאחר שהחברה רשמה בשנה האחרונה נתונים פיננסיים שליליים. בין היתר, ההכנסות שלה ברבעון השלישי ירדו ב-20.8%, לרמה של 273 מיליון דולר.

אחת הדרכים לאושש את המותג היא הסבה שלו ממיועד לשומרי משקל בלבד לרמה של מותג לייף סטייל, ששואף ל"חיים בריאים ומאושרים יותר". הדגש החדש יגובה בתוכנית שתצא לאור בדצמבר ותכלול אלמנטים שונים של תזונה, כושר ובריאות.

צ'יימברס הוסיף כי מדובר במהפך הגדול ביותר בתולדות המותג, שמטרתו לצאת מהעולם הצר של שמירת משקל לעולמות תוכן רחבים יותר סביב בריאות ואושר.