אל-על מקדימה 20 טיסות מחר בבוקר: צפו בטבלת השינויים

השביתה במגזר הציבורי שמתוכננת החל ממחר ב-6:00 צפויה לכלול גם את נתב"ג ■ אל-על הקדימה את כל הטיסות של הבוקר לפני שעה זו ■ צפו בלוח הטיסות החדש

על רקע השביתה הגדולה שצפויה מחר (ד') במגזר הציבורי, שתכלול גם את נתב"ג, חברת אל-על מעדכנת כי הקדימה את כל הטיסות שהיו מיועדות להמריא מחר בשעות הבוקר, כך שהן ייצאו לפני השעה 6:00 שבה צפויה להתחיל השביתה.

החברה מבקשת מהנוסעים להקדים את הגעתם לשדה התעופה לתהליך הבידוק לפחות 3 שעות לפני מועד ההמראה המעודכן כדי להימנע מעיכובים, ומוסרת כי לוח הטיסות החדש תקף גם במקרה שלא תפרוץ שביתה, בהנחה שהאוצר וההסתדרות יגיעו להסכמות.

להלן לוח הטיסות החדש:

לוח טיסות מעודכן לקראת השביתה
 לוח טיסות מעודכן לקראת השביתה

חברת התעופה ארקיע הודיעה היום (ג') על ביטול טיסת בוקר מנתב"ג לאילת, שהייתה אמורה לצאת בשעה 9:30. כמו כן בוטלה טיסת החזור מאילת לנתב"ג, שנקבעה ל-10:30. הנוסעים בטיסות אלה הועברו לטיסות חלופיות. 

בנוסף, על רקע השביתה המתוכננת מחר, קבוצת אייר פראנס KLM הודיעה על השינויים הבאים בלוח הזמנים: טיסת הבוקר של KLM שיוצאת מתל-אביב לסכיהפול הוקדמה לשעה 4:00 בבוקר; טיסת הבוקר של אייר פראנס (1321) מתל-אביב לפריז, שהייתה אמורה לצאת ב-7:45, הוקדמה לשעה 6:00 בבוקר; וטיסת הערב של אייר פראנס (1621) מתל-אביב לפריז תידחה לשעה 21:00 בערב.