"הייתה מדיניות ברמי לוי לפטר מי שיוצאת עם ערבי"

(עדכון) - גל"צ פרסם עדות של עובדת לשעבר: "זו הוראה מלמעלה, אומרים לאנשי משאבי האנוש לחפש בנרות את הבנות שיוצאות עם ערבים" ■ לוי מגיב לפוסט החמור של מנהל לשעבר במותג הסלולר שלו - ומציג ניסיון סחיטה לכאורה

רמי לוי  / צילום: תמר מצפי
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

סערת רמי לוי: עובדת לשעבר ברשת אמרה היום (ד') לגלי צה"ל כי נאלצה להסתיר את החבר הערבי-מוסלמי שלה, כיוון שברשת הייתה מדיניות לכאורה לאסור זאת.

"יצאתי עם ערבי מוסלמי והסתרתי את זה, כי ידעתי שברמי לוי יש מדיניות - אם מישהי יוצאת עם ערבי, פועלים לפטר אותה", אמרה העובדת. "זו הוראה מלמעלה, אומרים לאנשי משאבי האנוש לחפש בנרות את הבנות שיוצאות עם ערבים".

הבוקר טען לוי בגל"צ כי הגיש כבר תלונה למשטרה נגד אלון אלקנה.

כתבות נוספות בנושא:

מנהל לשעבר בהתקפה חריפה על רמי לוי: הושתקו הטרדות מיניות

■ שקשוקת רמי לוי: מ"מושיע העובדים" לטייקון בתחפושת

לאחר הפוסט החמור של מנהל לשעבר ברמי לוי תקשורת, שבו הואשם אתמול רמי לוי בדברים חמורים ביותר - וביניהם טענות להשתקה של הטרדות מיניות, הטעיה כלפי משרד התקשורת, תרמית מול הלקוחות ועוד (הכול לכאורה, כמובן) - רמי לוי מגיב וחושף את מה שהיה לפני שאלקנה אלון העלה אתמול את הפוסט החריף לפייסבוק. 

לוי חשף כי אלקנה שלח לו הודעת וואטסאפ בטרם השיגור של הפוסט לפייסבוק, ובה כתב כך: 

"אהלן אופיר. אהלן רמי. נראה שיש לכם עוד קצת מזל. מדוע מזל? מכיוון שממש לא היה בא לי לפנות אליכם. חודשים שאני מתלבט, מתלבט האם יש לי את הרצון והכוח באמת להיכנס לקרב ראש בראש מולכם. אני יכול לספר לכם שלשמחתי כבר כמה שבועות אני במקום ברור ונהיר.

"מה ברור? העדיפות הראשונה שלי שגם אחרי פנייה זו, תתמידו בעקשנותכם וסירובכם. כן, זו העדיפות שלי. יותר מלקבל את הכסף שמגיע לי, אשמח לראות אתכם נצלבים תחת כל עץ רענן. יותר מלקבל את הכסף שמגיע לי, אשמח לראות אתכם מבלים בחדרי חקירות ובבתי סוהר. כי בתכל'ס זה מה שמגיע לכם.

"יודעים למה? לא בגלל שאני נקמן, כי אני באמת ובתמים לא. מכיוון שחודשים אני עובד עם עצמי להגיע למצב של מסוגלות למלחמה מולכם. כל חייל שמתאמן, בסוף רוצה להילחם. כעת זה בדיוק מי שאני. אלוקים עדי שרק למען ילדיי אהוביי אני נותן לכם הזדמנות אחרונה ויחידה שלא תחזור. ילדיי מן הסתם לא צריכים אב בעין הסערה. 

"על מה אני מדבר? בהודעה הבאה אשלח לכם פוסט. הפוסט הזה יעלה לרשת פייסבוק בדיוק בעוד שעה מעכשיו. שנייה לא אחרי. אז מהו הצ'אנס האחרון לפשרה? שתי דרישות סופיות שעליכם למלא במלואן, לא נתון למשא-ומתן, לא לפרשנות אישית ולא לעיגולי פינות. ככתבן וכלשונן.

"הדרישה הראשונה: 60 דקות בדיוק משליחת הודעתי אליכם. זהו הזמן שאמתין לביצוע העברת זה"ב לחשבון שלי בבנק אגוד בסך 450,000 שקל. מדגיש, אך ורק העברת זה"ב, וזאת בכדי שאראה און-ליין את הביצוע. הכסף שאתם חייבים לי והנזק שגרמתם בוודאי מוערכים בהרבה מעבר לסכום הזה. אבל כדרכן של פשרות".

בדרישה השנייה אלקנה דורש שרמי לוי יפסיק מיידית את עבודתו של האיש, שלטענתו גנב את הרעיון של אלקנה ועשה בו שימוש מסחרי. "עוד היום אתם מודיעים לו על הפסקת העבודה איתו, הפסקה מלאה. ואני רוצה סימוכין לכך. לא יעלה על הדעת שאדם שגנב ממני את סודותיי ותוכניותיי יעשה עושר במירמה מאותה גניבה אצלכם בבית", כתב אלקנה.

"אחר שדרישות אלה ימולאו במלואן, נחתום על הסכם אצל עורך דין שיסדיר באופן משפטי את ההסדר בינינו. מדגיש, רק אחר שדרישותי ימולאו במלואן. לא בא לכם לשלם? יותר מאשמח, מעבר לפוסט המדובר ולכל מה שהוא יביא איתו, לקחת את שניכם לבית משפט, תהיו ההצגה הכי טובה בעיר.

"תחפשו קצת על נעמי לנדאו. עורכת הדין המובילה בישראל בדיני עבודה. יש לי תחושה שהיא יותר מתשמח לקבל את התיק. ללא ספק זאת תהיה ההצגה הכי טובה בעיר, ההצגה שבה כל עם ישראל יכיר את רמי המתעמר. את רמי האמיתי".

עוד הוסיף אלקנה בהודעת הוואטסאפ: "למה דווקא שעה להיענות לדרישותיי? אתם כאלה נחשושיים, ברור לי שתעשו כל טריק מלוכלך, אל תשכחו שבילינו כמה שנים ביחד, אז אני מכיר את הנפשות הפועלות. לפחות שלא יהיה לכם זמן להתארגן. 

"טיפ אחרון: למקרה שתבחרו שלא להיענות לדרישותיי. את הפוסט אני אעלה, ואני נשבע בחיי ילדיי האהובים. תיזהרו במה שאתם אומרים ואיך שאתם מגיבים. אני מספיק חכם כדי לשמור את הפצצות הגדולות באמת אצלי בשרוול. כלומר, אני עוד יכול להביך ולסבך אתכם עוד פי כמה, והאמינו לי רבותיי, אתם לא רוצים את זה. לתשומת-ליבכם. אם הייתי אתם, הייתי מקבל את הדין באהבה וסותם את הפה. הרי לא באמת חשבתם שלנצח תצליחו לעבוד כל הזמן על כולם", כתב אלקנה.