בורודה-קפלן יטפל בקמפיין אפליקציית המוניות RIDER

קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT

שוק המוניות הולך ומתחמם, עם כניסתה לפעילות של אפליקציית RIDER. האפליקציה, שתושק תקשורתית במהלך השבוע הקרוב, אמורה להתמודד ישירות מול GETT ו-UBER.

ל"גלובס" נודע כי לקראת ההשקה המתקרבת התקשרה החברה עם משרד הפרסום בורודה-קפלן. המשרד טיפל במשך 3 שנים בתקציב הפרסום של גט טקסי לפני הרחבת פעילותה בישראל, ובמהלך המיתוג מחדש במסגרתו שונה שמה ל-GETT. מהלכים אלה כבר נעשו באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT. יוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), מכוכבי הריאליטי "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT.

הקמפיין יכלול שילוט חוצות מאסיבי וסרטונים הומוריסטים באינטרנט, בהם מתבדח טילטיל על אנשים שמחכים למונית. המסר בקמפיין: "נמאס לכם לחכות לגט טקסי? עברו לריידר".

בשונה מ-GETT שמבוססת על נהגים שמצטרפים לחברה, האפליקציה של RIDER מבוססת על שיתוף-פעולה עם תחנות מוניות קלאסיות - ולכן בשונה מ-GETT היא איננה מחויבת בקמפיין גיוס נהגים, שהיה חלק מהותי מפעילות הפרסום של GETT בתחילת פעילותה בארץ.

RIDER היא חברה אנגלית שפיתחה בשיתוף עם מוניטקס הישראלית אפליקציה להזמנת מוניות. האפליקציה, שהייתה בתקופת הרצה, עלתה בימים האחרונים לחנות האפליקציות של Google Play ואפסטור, לקראת ההשקה הרשמית.

לדברי אמנון גולן, שותף במשרד בורודה-קפלן, "מהלך השקת RIDER הוא מהלך קלאסי של BrandForamens, כלומר יצירת מודעות למותג עם דחיפה להורדת האפליקציה. RIDER הולכת לנצח את GETT בתוך שנה, והכי חשוב - הנוסעים סוף-סוף יוכלו לקבל מונית מהר, והנהגים יוכלו לנשום לרווחה".