בורודה קפלן

משרד פרסום מקבוצת אדלר-חומסקי

כתבות אחרונות

 
ג'יי ג'יי קרדוול / צילום: באדיבות Vultr

מנסה להתחרות בענקיות: פלטפורמת מחשוב הענן וולצ'ר נכנסת לישראל

וולצ'ר תנסה להתחרות על ארנקם של סטארט־אפים ישראלים מול הענקיות אמזון, גוגל, אורקל ומיקרוסופט • מי יזכה השנה בתחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות? • בורודה-קפלן ממזג את A2 • וגם: חדשות טובות • אירועים ומינויים

גלית חתן 29.05.2023

משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים

בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים

שירות גלובס 13.07.2017
Y&R | לפני כולם

בורודה-קפלן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של סמל"ת

גם אדלר-חומסקי, השותף בבורודה-קפלן, מתמודד במכרז, ומולם מתמודד y&r ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2016
מוניות | לפני כולם

בורודה-קפלן יטפל בקמפיין אפליקציית המוניות RIDER

קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2016
ישראל היום | לפני כולם

האם בורודה-קפלן מצטרף למערך הפרסום של "ישראל היום"?

התקציב של "ישראל היום" מטופל בידי דרורי-ארועטי-ברמן, אך באחרונה הועלה קמפיין רדיו לעיתון באמצעות בורודה-קפלן

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2015
באג (BUG) | לפני כולם

בלוגר הגאדג'טים המסתורי - מהלך שיווקי של באג

באג תחשוף מחר כי היא זו שעומדת מאחורי הבלוגר Gadget Guy Cute18 ■ טוענת כי אף אחד לא עלה על זה בחודשיים האחרונים

צחי הופמן 30.04.2015
באג / צילום: תמר מצפי
באג (BUG) | לפני כולם

בשל ניגוד אינטרסים: תקציב באג עוזב את ענבר-מרחב G

ענבר-מרחב G מטפל בתקציב רשת סטימצקי המחזיקה בתחומי פעילות שמשיקים לבאג ■ עפ"י הערכות, תקציב רשת באג - שהיקפו ב-2014 עמד על כ-18.6 מיליון שקל במחירי מחירון - יעבור לבורודה-קפלן

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2015
אופרייט ליס
יהושע TBWA | לפני כולם

תקציב אופרייט ליס עובר מיהושע TBWA לבורודה-קפלן

היקף תקציב הפרסום של חברת הליסינג עומד על כ-16 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2015
גט טקסי / צילום: רונן בוידק
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של גט טקסי עובר לגיתם BBDO

החברה נערכת להגדלה משמעותית של תקציב הפרסום, שיעמוד מעתה על כ-15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
גולף | לפני כולם

תקציב הפרסום של Golf&Co עובר לפוקס-גורן-גלעדי

היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2013

תקציב הפרסום של קבוצת קריסטל עובר למקאן-אריקסון

התקציב, שיעמוד על 5 מיליון דולר, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום בורודה-קפלן

‎‎חגית ברונסקי‏ 08.08.2010

תקציב הפרסום של אופנת גולף עובר למשרד בורודה-קפלן

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן

חגית ברונסקי 19.06.2010

DMO הותירה חוב של מיליון שקל למשרד הפרסום בורודה-קפלן

בורודה-קפלן נרכש בשנה שעברה ע"י קבוצת אדלר-חומסקי ■ למשרד מחזור המוערך בכ-20 מיליון שקל בשנה, והיקף החוב של DMO עלול לצמצם או למחוק לחלוטין את הרווח של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2009

   1   

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1