תקציב הפרסום של Golf&Co עובר לפוקס-גורן-גלעדי

היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן

שינויים במערך הפרסום של קבוצת גולף: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של רשת Golf&Co (גולף אנד קו) עובר למשרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי. תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר כנראה בשלב זה במשרד הפרסום בורודה-קפלן, המטפל בו בשנים האחרונות.

קבוצת גולף פועלת בשתי זרועות עיקריות: גולף אנד קו - הפועלת בתחום אביזרי הבית ומשווקת מוצרים כגון כלי בית, מצעים, מגבות וכדומה; ואופנת גולף - המשווקת מותגי אופנה כמו גולף, מקס מורטי, אינטימה ועוד.

הקבוצה כולה שומרת על אש קטנה בכל הקשור לפרסום, ובשנים האחרונות הופנה עיקר התקציב לכיוון גולף אנד קו - בעיקר בשל התחרות החדשה מולה ניצבה הרשת בדמותה של רשת פוקס הום.

בתקציב קבוצת גולף טיפל במשך כמעט עשור משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. התקציב התנהל במשרד כ-5 שנים על מי מנוחות, כשבחלק אחר של תקציבי הקבוצה - מה שהיה אז תקציב כיתן - טיפל ראובני-פרידן.

לפני כ-10 שנים, וכמקובל בענף הפרסום, כניסה של מנכ"ל חדש לתפקיד, במקומה של המנכ"לית המיתולוגית אילנה קאופמן, גררה שנה של תהפוכות וזעזועים במערך הפרסום של הקבוצה.

המנכ"ל שמונה שקל לפצל את תקציב גולף שטופל כולו בגליקמן.

בסופו של דבר זכה ליניאל בתקציב אופנת גולף, ושבועות ספורים לאחר מכן זכה יהושע TBWA בתקציב רשתות קבוצת גולף. לאחר מספר חודשים עזבה קאופמן את תפקידה כסמנכ"לית שיווק וסחר ברבוע הכחול, ושבה לתפקידה כמנכ"לית גולף.

אחרי תקופה קצרה היא הודיעה על היערכות שיווקית חדשה של הקבוצה, שכללה בין היתר כינוס מותגים והחזרת התקציב לגליקמן-נטלר-סמסונוב.

ב-2010 הצטרף למערך הפרסום של החברה משרד בורודה-קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי, שקיבל לידיו את תקציב הפרסום אופנת גולף. ההשקעה מבחינה פרסומית מינורית, ועומדת על כ-500 אלף דולר בשנה.

גם המותג גולף אנד קו לא רושם השקעה גבוהה: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום עמד ב-2012 על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר.

גיא גורן, מבעלי פוקס-גורן-גלעדי, סירב להגיב לידיעה.