תקציב הפרסום של אופנת גולף עובר למשרד בורודה-קפלן

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן

תקציב הפרסום של אופנת גולף עבר למשרד הפרסום בורודה-קפלן. התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

יחד עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן.

בין המשימות שיעמדו בפני בורודה-קפלן יהיו התמודדות בגיזרת האופנה, שעברה טלטלה בשנה האחרונה עם כניסת הרשתות GAP ו-H&M לשוק. בין השתייים, GAP היא מתחרה אסטרטגית של אופנת גולף, היות שהיא מציעה פריטי בייסיק לכל המשפחה, בדומה לרשת גולף.

רשת גולף, הנמצאת בשליטת כלל תעשיות מקבוצת IDB, סיימה את 2009 עם מכירות בהיקף של 661.2 מיליון שקל, בהשוואה למכירות של 701.3 מיליון שקל במהלך שנת 2008. הכנסות החברה הסתכמו ב-665.6 מיליון שקל, ירידה של 5.7% בהשוואה לשנת 2008.

בשורה התחתונה דיווחה גולף על רווח נקי של 87.5 מיליון שקל, או רווח נקי מדולל של 2.46 שקל למניה - ירידה של 13.3% בהשוואה לרווח נקי שנתי של 101 מיליון שקל, או 2.98 שקל בשנת 2008.

את הרבעון הרביעי של 2009 סיכמה גולף ברווח נקי של 23.2 מיליון שקל, יריגה של כ-10% בהשוואה לרבעון המקביל, בו דיווחה על רווח נקי של 25.8 מיליון שקל. מכירות החברה ברבעון הסתכמו ב-175.5 מיליון שקל - ירידה בהשוואה לרבעון המקביל, בו הכניסה החברה 176.9 מיליון שקל ממכירות.