משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים

בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים

במסגרת ההערכות התקשורתית לאתגרים החדשים והישנים, מכון התקנים החליט על עריכת מכרז פתוח לליווי פרסומי ובניית המערך השיווקי האסטרטגי. במכרז זכה משרד הפרסום בורודה-קפלן מקבוצת אדלר-חומסקי.

אמנון גולן, שותף בבורודה-קפלן, מסר: "אנחנו שמחים וגאים שנבחרנו להוביל את המהלך התקשורתי של המכון לשנים הבאות. יש כאן אתגר מרתק של גוף רציני, ותיק, מקצועי וחשוב".

ורד אורן, דוברת מכון התקנים, מסרה: "בורודה-קפלן הוכיחו חשיבה אסטרטגית מקורית וחדה, עם יכולות קריאטיביות רבות, ואנחנו שמחים שמשרד שהוא חלק מקבוצת אדלר-חומסקי נותן לנו מענה בתחומים רבים ומגוונים".

משרד הפרסום בורודה-קפלן מטפל בין השאר בלקוחות כקבוצת נגב, ASUS, אמקור, קריסטל, HIGH Q, רשת מכוני הכושר SPACE, אופיר טורס, אפריקה מגורים ועוד.