הישראלים עלו על שיטה: לחסוך הון בקניית רכבים וחלפים

חיסכון של עד עשרות אלפי שקלים: הכירו את השירות החדש שצובר תאוצה בישראל ומאפשר לישראלים לרכוש מכוניות כמעט חדשות וחלפים לרכב, במחירים שזולים בעשרות אחוזים בהשוואה לנהוג בארץ

בשנת 2015 רכשו ישראלים דרך eBay לא פחות מ-600 אלף חלקי חילוף לרכב - החל במנורות פשוטות, דרך כרטיסים אלקטרונים ועד חלקי חילוף מכניים, כשהחיסכון הכספי לרוכשים נאמד בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי החלפים בישראל.

אולם זהו רק קצה הקרחון - רכישת מכוניות דרך eBay בארה"ב נחשבת לסגמנט החזק ביותר בזירת המכירות המקוונת של ענקית האינטרנט, ועתה מקווים שגם הישראלים, הידועים כמאמצי טרנדים, ייפתחו לנושא וירכשו לא רק חלקי חילוף אונליין אלא גם יעמיקו את רכישת המכוניות והאופנועים ביבוא אישי עצמאי.

כל זה אמור לקרות בעזרת שיתוף-פעולה בין חברת eBay ושירות השילוח האישי - USHOPSmotors שהוכרז השבוע.

כלי הרכב המוצגים בפלטפורמה הם כאלה שמוצעים למכירה על-ידי eBay, ולפי תקנות המכס כוללים מכוניות אספנות בנות 30 שנה לפחות ובמקביל מכוניות חדשות יחסית שגילן לא עולה על שנתיים.

לצד 576 כלי הרכב בקטגוריית אספנות רכשו הישראלים בשנת 2015 גם מכוניות בנות שנתיים בקטגוריית פרימיום, ובהן 25 מכוניות מתוצרת מרצדס SL, כ-22 מכוניות מתוצרת BMW סדרה 3 ו-16 מכוניות מדגם שברולט קאמרו. השיא, אגב, נרשם ביבוא מכונית רולס רויס במחיר של 280,000 דולר.