יגאל סרנה לא נרתע מתביעת נתניהו: "שלם עם כל מה שכתבתי"

העיתונאי אינו נרתע מתביעת לשון הרע שהוגשה נגדו ע"י הזוג נתניהו: "עומד מאחורי מה שכתבתי, מתוך דאגה עמוקה לארץ תחת שלטון הזוג ההרסני הזה"

בנימין נתניהו ויגאל סרנה / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר
בנימין נתניהו ויגאל סרנה / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר

העיתונאי יגאל סרנה אינו נרתע מתביעת הדיבה שהגישו נגדו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו. בתגובה לתביעה שהוגשה אתמול אמר היום (ב') סרנה ל"גלובס" כי "אני שלם עם כל מה שכתבתי ועומד מאחוריו, מתוך דאגה עמוקה לארץ תחת שלטון הזוג ההרסני הזה".

נזכיר כי הזוג נתניהו הגיש נגד סרנה תביעת לשון הרע בסך 279 אלף שקל בגין פרסומים שפרסם לאחרונה העיתונאי הוותיק והמוערך בעמוד הפייסבוק שלו.

ב-20 במארס כתב סרנה בעמוד הפייסבוק שלו, בין היתר, כי "בלילה (מעשה שהיה) נעצרה שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכול, כי אישה אחת לא רוצה שהוא יישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים, תעשו כל רעש אפשרי שלא נשמע שהכול עולה באש השיגעון. הכו בתופים".

לפי התביעה, בהמשך, פרסם סרנה פרסום כוזב נוסף בנושא שבו כתב: "בבאב אל ואד לצד כביש אחד מחכה רודן זעיר בחושך לטרמפ. קחו אותו". לטענת הזוג נתניהו בתביעתם, מדובר בהשמצות שקריות של סרנה שמוציאות את דיבתם רעה ופוגעות בהם.