אייל גורן עוזב את פסגות, פויו זבלודוביץ' מנגיש את האמנות

וגם: איפה פגש זבלודוביץ' את שגריר בריטניה בישראל, דיוויד קוורי?

אייל גורן / צילום: תמר מצפי
אייל גורן / צילום: תמר מצפי

אייל גורן עוזב את פסגות

מחליפו, שחר פילצר, ייכנס לתפקיד ביולי הקרוב

אייל גורן, המנכ"ל הוותיק של סוכנות הביטוח דוידוף, שהוקמה על-ידי רוני דוידוף ונמכרה לבית ההשקעות פסגות, עוזב את תפקידו בסוכנות הביטוח בה נמנה עם מייסדיה, וגם את בית ההשקעות פסגות.

גורן, שנשאר בפסגות זמן קצר למדי לאחר שהשלים את מכירת החזקותיו בסוכנות הביטוח, ישוב לפעול יחד עם בעל השליטה הקודם בה - רוני דוידוף במסגרת עסקי קבוצת דוידוף.

את גורן יחליף בתפקיד מנכ"ל סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים הגדולה של פסגות, שחר פילצר (39), שייכנס לתפקידו בתחילת חודש יולי. פילצר נמצא בפסגות מאז 2008, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל פסגות השקעות בסוכנויות ביטוח.

בשלהי 2011 רכש בית ההשקעות פסגות מקבוצת דוידוף, שבשליטת רוני דוידוף, 50% מסוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים שהקים האחרון ב-2006, לפי שווי חברה של כ-50 מיליון שקל. עד אז החזיקו בסוכנות דוידוף (90%) וגורן (10%). לפני כשנה השלים פסגות את רכישת יתרת מניות המייסדים, בתמורה לכ-30 מיליון שקל.

חגי בדש, מנכ"ל פסגות, מסר: "ברצוני להודות לאייל גורן על התקופה הארוכה בה ניהל את סוכנות דוידוף... מינויו של שחר פילצר לתפקיד מנכ"ל דוידוף יחזק את הסינרגיה בין סוכנויות הביטוח שבבעלות פסגות לבית ההשקעות".

אייל גורן / צילום: תמר מצפי
 אייל גורן / צילום: תמר מצפי

 

שגריר של רצון טוב

פויו זבלודוביץ', דיוויד קוורי ובן זוגו, אלדו הנריקז, עושים סדר במעמדנו בעולם

בזמן שרבים מהישראלים מנצלים את חופשת החג לטיולים בישראל ובעיקר ברחבי הגלובוס, יש גם מי שמבצעים מהלך הפוך. מסורת היא מסורת, ופויו זבלודוביץ', איל ההון היהודי ובעליה של קבוצת טמרס, הגיע עם רעייתו אניטה היישר מלונדון לביקור בישראל ויחד עם כמה חברים ציין את החג במסעדה בתל-אביב.

ולא רק סדר הם ערכו שם. בני הזוג זבלודוביץ', שהם גם אספני אמנות, ערכו אירוע גיוס כספים במלון דניאל בהרצליה, מטעם "הידידים הבריטים של המוזיאונים לאמנות בישראל (BFAMI)" - עמותה שמטרתה להנגיש את עולם האמנות והמוזיאונים בישראל לאוכלוסיות שהדבר קשה להן.

בין אורחי הכבוד ניתן היה לפגוש את דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, ובן זוגו, אלדו הנריקז.

זבלודוביץ' אמר באירוע כי "המוזיאונים לאמנות בישראל משמשים כשגרירים של המדינה ותרבותה העשירה לעולם ומציגים את פניה היפות; שגריר בריטניה הוא לא השגריר היחידי פה, אלדו, בן זוגו, החליט לאחרונה לקחת על עצמו משימה - לשמש כשגריר המוזיאונים הישראלים ולקדמם ברחבי העולם". 

עוד הגיעו: ג'ימס סניידר, מנכ"ל מוזיאון ישראל בירושלים; פמלה קריסטל, סגנית יו"ר BFAMI; איש העסקים עודד גרא; ניסים טל, מנכ"ל מוזיאוני חיפה; רוני גילת בהרב, מנכ"ל כריסטי'ס ישראל; ואספן האמנות אדוארד לי.

אלדו הנריקז ודיוויד קוורי / צילום: אביב חופי
 אלדו הנריקז ודיוויד קוורי / צילום: אביב חופי

עודד גרא ופויו זבלודוביץ' / צילום: אביב חופי
 עודד גרא ופויו זבלודוביץ' / צילום: אביב חופי