חברת הכבלים הצרפתית של דרהי תשדר את "זגורי אימפריה"

חברת SFR היא פלטפורמת כבלים, אינטרנט ומובייל הגיעה ל-18 מיליון בתי-אב בצרפת ■ תשדר בנוסף את הסדרה "בתולות", גם היא של הוט ■ מנכ"ל אלטיס: "ישראל היא אומת הסדרות"

חברת הכבלים הצרפתית של פטריק דרהי, SFR, תעלה בקרוב תוכן ישראלי מקורי מחברת-האחות הישראלית שלה, הוט. במסיבת עיתונאים שנערכה במהלך השבוע שעבר, עדכנה הנהלת קבוצת אלטיס של דרהי כי בקרוב יעלו בשירות ה-VOD החדש של חברת הכבלים גם הסדרות "זגורי אימפריה" ו"בתולות", שתיהן פרי פיתוח של חברת הכבלים הישראלית.

תמורת הסדרות, שישודרו בגרסתן הישראלית ובדיבוב לצרפתית, תשלם החברה הצרפתית, אומרים בחברת הכבלים. "ישראל היא לא רק אומת הסטארט-אפ, אלא גם אומת הסדרות", אמר במסיבת העיתונאים מנכ"ל אלטיס, מישל קומב.

חברת SFR, שנרכשה על-ידי אלטיס בשנה שעברה, היא פלטפורמת כבלים, אינטרנט ומובייל הגיעה ל-18 מיליון בתי-אב בצרפת. במסיבת העיתונאים שקיימה החברה הציגה החברה את המהפך שהיא עברה, תחת המיתוג: "NEW SFR".

על-פי החברה, היא הצליחה להשיג את המטרות שהציבה לעצמה בתחום התוכן, ובכלל זה הגדלה משמעותית של מספר התכנים שהיא מספקת ללקוחותיה. קומב ציין באירוע כי "תוכן קנוי הוא תוכן טוב, אך תוכן מקורי אקסקלוסיבי טוב יותר", ועל כן הציג את כוונת החברה לפתוח ערוץ תוכן עצמאי ולהפוך לספקית תוכן, אשר במקביל לתוכן הרחב והמגוון שהיא מספקת כיום ללקוחותיה, תייצר ותפיק סדרות מקור משל עצמה.

מנכ"ל SFR סיפר במסיבת העיתונאים כי לצורך הקמת ערוץ תוכן עצמאי הם ישתמשו וימנפו את הידע שנצבר בקבוצת אלטיס ובעיקר בקרב חברת הוט. קומב הוסיף: "אנו נאמץ ונשדר ללקוחותינו בצרפת כמה מההצלחות הגלובליות של חברת הוט, ביניהן 'זגורי אימפריה' ו'בתולות'. ישראל היא לא רק אומת הסטארט-אפ, אלא גם אומת הסדרות".

באותה מסיבת עיתונאים הודיעה החברה על העלאה של 5 ערוצי ספורט חדשים ביוני השנה, אשר לא יהיו בלעדיים רק ללקוחות החברה אלא יופצו גם על גבי פלטפורמות אחרות. המהלך, הנחשב לדרמטי בשוק התקשורת האירופי, מעלה שאלות האם יעלו הערוצים החדשים גם על גבי הפלטפורמה הישראלית של הוט, והאם יבואו במקום ערוצי ספורט מקומיים.