השף אסף גרניט ירוויח 100 אלף דולר בקמפיין לרשת סמגל

גרניט, השף והמותג, ישמש כפרזנטור לרשת לעיצוב מטבחים בקמפיין שבו הושקעו 2 מיליון שקל ■ הקמפיין יעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, רדיו ועוד

אסף גרניט, השף והמותג, חתם על עוד קמפיין פרסומי שבו יהיה הפרזנטור - והפעם מדובר בקמפיין של רשת SAMGAL לעיצוב מטבחים. בקמפיין זה ירוויח גרניט שכר מוערך של יותר מ-100 אלף דולר.

גרניט, נזכיר, מנהל את המסעדות "מחניודה", "יודלה", "הסדנא", "טלביה", הקייטרינג "אגריפס" ומסעדת "פלומר" הלונדונית המוערכת. בימים אלה הוא מצלם עונה שנייה לתוכניתו "מהפכה במטבח", שבה הוא מנסה לשקם מסעדות כושלות, ועל המרקע משודרת בימים אלה תוכנית הריאליטי "משחקי השף" בערוץ 2, שבה הוא לוקח חלק כשופט. לצד כל זאת הוא מוביל את קמפיין המיתוג מחדש של פרטנר ואף השיק ליין של כלי בית לקראת פסח. 

 

השף גרניט בראיון ל"גלובס": "אני מקבל פניות בכל יום מאנשי עסקים - ומסרב"

בקמפיין החדש של רשת סמגל, שיעלה באמצעות משרד הפרסום yu, הושקעו כ-2 מיליון שקל, והוא יעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, רדיו ועוד - בכיכובו של השף גרניט. המסר בקמפיין הוא בחירת חומרי גלם איכותיים וכן בעלי מקצוע מובילים - ולשם כך בסמגל בחרו בשף גרניט.

מנכ"ל סמגל, ערן סייג, מסר: "בחרתי בשף אסף גרניט משום שהוא מאפיין את המצוינות והכניסה לפרטים ומשתמש למנותיו בחומרי הגלם הטובים ביותר, כשם שסמגל מתעקשים על מצוינות ומתאפיינים בחומרי גלם ובטכנולוגיה המובילה בעולם".