חשד: קבלן קיזז והפיץ חשבוניות פיקטיביות בהיקף 108 מ' ש'

בילאל חסונה מלוד, בעל חברת בנייה, נעצר ע"י רשות המסים בחשד לקיזוז והפצה של חשבוניות פיקטיביות, כשהמס שנגרע לכאורה מקופת המדינה עומד על כ-16.5 מיליון שקל

דולרים שוחד אזיקים פשע משטרה / צלם: thinkstock
דולרים שוחד אזיקים פשע משטרה / צלם: thinkstock

רשות המסים ממשיכה במאבק בחשבוניות הפיקטיביות: נעצר קבלן החשוד בקיזוז והפצה של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 108 מיליון שקל, כשהמס שנגרע מקופת המדינה על-פי החשד עומד על סך של כ-16.5 מיליון שקל.

החשוד, בעל חברת בנייה החשוד בקיזוז והפצה של חשבוניות פיקטיביות, נחקר במחלקת חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז, נעצר והובא לשחרור ממעצר בתנאים מגבילים בבית משפט השלום בראשון-לציון. 

כמפורט בבקשת המעצר, החשוד, בילאל חסונה (29) מלוד, בעל חברת "גלעד פריאל בנייה ויזמות בע"מ", קיזז והפיץ לכאורה בשנים 2014-2013 חשבוניות מס פיקטיביות בכוונה להתחמק מתשלום מס. החשוד נחקר מספר פעמים ובחר לשמור על זכות השתיקה בחלק מהשאלות שהופנו כלפיו. 

חסונה, כאמור, שוחרר בתנאים מגבילים, ביניהם ערבות עצמית של 100,000 שקל, צו יציאה מן הארץ ואיסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה. 

כזכור, רק בשבוע שעבר נעצרו ושוחררו בתנאים מגבילים שני חשודים בהפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסכומים של כ-90 מיליון שקל ו-18 מיליון שקל, והרשות אינה מורידה את הרגל מהגז במאבק נגד החשבוניות הפיקטיביות.