תקציב הפרסום של מותג מוצרי החשמל בוש יוצא למכרז

בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO

בוש לוגו
בוש לוגו

חברת BCH מוציאה למכרז את תקציב מותג מוצרי החשמל בוש - כך נודע ל"גלובס". נציגי החברה פנו לאחרונה למספר משרדי פרסום כדי לבחון מי ייקח חלק בהתמודדות.

בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO, שישתתף גם במכרז הנוכחי. 

חברת BCH משווקת 3 מותגים עיקריים בתחום מוצרי החשמל: בוש, המטופל כאמור במשרד הפרסום גיתם; והמותגים סימנס וקונסטרוקטה, המטופלים באמצעות פרסום בריקמן מקבוצת אדלר-חומסקי.

המשרד המעט יותר ותיק הוא בריקמן, שקיבל את תקציבי המותגים סימנס וקונסטרוקטה ב-2009. שנה לאחר מכן, ב-2010, קיבל גיתם את תקציב בוש לטיפולו, לאחר שהחברה קיבלה החלטה אסטרטגית להעמיק את אחיזתה בשוק הישראלי בקטגורית המוצרים המשלימים למטבח. כחלק מהמהלך היא נפרדה ממשרד הפרסום GPS, שליווה אותה במשך 4 שנים, וניהלה מכרז בו התמודדו משרדי פרסום כגון אשכנזי-זלצמן ויורו ישראל. 

מבוש נמסר כי "מדובר בהליך שגרתי המתנהל כל מספר שנים, בהנחיית החברה העולמית".