50 אלף צפו בשידור פייסבוק לייב באירוע של מיקרוסופט ישראל

סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"

סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה שידור וידאו חי ראשון באמצעות פיצ'ר הפייסבוק החדש, פייסבוק לייב. הפרויקט נוהל יחד עם גיא אגא, מנהל ושותף עסקי בחברת Z Digital House.

השידור התקיים מאירוע של מיקרוסופט ישראל להשקת SQL Server 2016. במסגרת זו שודרה הרצאתו של אדיר רון, מנהל החדשנות של מיקרוסופט ישראל, בנושא האינטליגנציה המלאכותית של Cortana כמנוע לחדשנות עסקית.

אורית גרינבוים-ליפסקי, CMO מיקרוסופט ישראל, מסרה: "מיקרוסופט שמחה לקחת חלק בשידור החלוצי שמהווה חידוש בתחום השיווק הדיגיטלי. באמצעות פלטפורמה זו אנו יכולים להתאים את עצמנו ללקוחותינו ולאפשר להם להיות מעודכנים בלייב, גם אם אין באפשרותם להגיע פיזית לאירוע". 

לדברי זיו שיינפלד, מנכ"ל חברת Z Digital House, "אנחנו שמחים לזהות מגמות ופלטפורמות איכותיות כמו הפייסבוק לייב ולהתאימן שיווקית לאירועים ולמהלכים רלוונטיים ללקוחותינו. במקרה הזה זה היה מתבקש, ואנחנו שמחים שמעל 50,000 איש נחשפו למהלך השידור הזה, שגם התוכן שהועבר בו וגם צורת השיווק שלו ייצגו חדשנות".

Z Digital House הוקמה על-ידי זיו שיינפלד, לשעבר מנהל השיווק הדיגיטלי של קבוצת רבוע כחול. בין לקוחותיה: מיקרוסופט, הראל, הקריה האקדמית אונו, לאומי קארד, טלדור, אורקל, קבוצת שטראוס ועוד.