מדליית זהב למדיה קום ולשטרן-אריאלי בתחרות הפרסום בקאן

המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה

קבוצת אדלר-חומסקי מתעוררת היום לבוקר של גאווה: מדיה קום, חברת המדיה של הקבוצה, תזכה הערב (ד') במדליית זהב בקטגוריית המדיה בתחרות הפרסום בקאן "אריה הזהב", עבור מהלך שעשתה במשותף עם חברת יחסי הציבור שטרן-אריאלי למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל. מדובר במהלך שנעשה למגזר החרדי לקראת חג הפסח. 

מטרת הקמפיין הייתה להמחיש את התועלת של המוצר, שעל-פי טענת החברה מביא לתוצאות של 100% נקי מקשקשים. ההמחשה נעשתה בנקודת זמן רלוונטית לקהל החרדי: חג הפסח, בו נדרש 100% ניקיון מפירורי החמץ. כדי להיפטר מפירורי החמץ משתמשים במגזר החרדי בערכות מוכנות המכילות נר, נוצה ויאה, שלתוכו גורפים את הפירורים של החמץ. לתוך ערכות אלה הוכנס סטריפ לבדיקה עצמית שמצמידים לראש ובודקים אם יש קשקשים.

בשלב זה בתחרות השנה קבוצת אדלר-חומסקי היא היחידה שהצליחה לזכות במדליה כלשהי בתחרות הפרסום בקאן, הנחשבת ל"אולימפיאדה" של ענף הפרסום. יש להניח כי הניצחון בקטגוריית המדיה מתוק לקבוצה שבעתיים, לאור העובדה שרק השנה מדיה קום זכתה לראשונה בתקציב המדיה של פרוקטר& גמבל, שטופל במשך שנים ארוכות במדיה קום.

עם זאת, עבור קבוצת אדלר-חומסקי אין זאת הזכייה הראשונה במדליה בפסטיבל קאן עם עבודה לפרוקטר. בעבר, כשהקבוצה החזיקה עדיין במשרד הפרסום המגזרי טריו, שהובל אז על-ידי גדי מרגלית, זכה המשרד במדליה עבור עבודה לביומט. הזכייה אז הייתה בלא פחות מאשר מדליית גרנד פרי, והייתה זאת הפעם הראשונה שבה זוכה קמפיין ישראלי במדליית הגרנד פרי בפסטיבל קאן. גם אז היה זה בקטגוריית המדיה.  

ההשתתפות של משרדי פרסום ישראליים בפסטיבל הפרסום בקאן הפכה לשכיחה בשנים האחרונות, אך למרות זאת כמות הזכיות של המשרדים הישראליים אינה גבוהה, ומדליה מתקבלת תמיד בהתרגשות גדולה בענף כולו.

גם השנה לא נרשם מספר מועמדויות גבוה, כאשר בינתיים עלו לשלבי הגמר עבודות של מקאן תל-אביב ואדלר-חומסקי בלבד, ולכן הסיכוי לזכייה נוספת אינו מאוד גבוה.