פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 
קמפיין גביע המונדיאל של פדידוסיה / צילום: יוטיוב

מהגביע של ארגנטינה ועד הפשטות של בריטיש: ההברקות הפרסומיות בקאן

פסטיבל "אריות קאן" נחשב לאוסקר של ענף הפרסום העולמי, ומדי שנה מתנקזות אליו אלפי עבודות • בכירי הקריאייטיב בארץ בוחרים את המהלכים החזקים ביותר בעיניהם מבין אלה שהוצגו השנה בתחרות

גלית חתן 05.07.2023
צוות מקאן על הבמה בקאן

מקאן ת"א ובלאנקו קטפו פרסים בפסטיבל אריות קאן

שני משרדי פרסום ישראלים זכו בפרסים בפסטיבל בינלאומי על מהלכים חברתיים • וגם: בימים אלה הסתיים המחזור הראשון של תוכנית לשילוב נשים מהחברה הבדואית בצפון בענף ההייטק • אירועים ומינויים

גלית חתן 22.06.2023
דיוויד קוסטמן / צילום: נועם גלאי

אאוטבריין משיקה פלטפורמת פרסום חדשה מבוססת AI

אאוטבריין השיקה בפסטיבל הפרסום בקאן את Onyx - פלטפורמה שעושה שימוש ביכולות ה-AI של החברה כדי לפרסם מודעות מותאמות אישית • דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף: "אנו עובדים על ההשקה הזו שנה וחצי, אפילו רכשנו חברה שוויצרית כחלק מהמהלך"

שירי חביב-ולדהורן 21.06.2023
נגה ארז בקמפיין אמדוקס / צילום: צילום מסך

מקאן ת"א עם שני קמפיינים ברשימה הסופית של המועמדים ב"אריות קאן"

הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2022
קמפיין בודיפורם. מלאת מורכבות / צילום: צילום מסך

מה יכולים ללמוד אנשי הקרייאטיב בישראל מהקמפיינים בפסטיבל אריות קאן

שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
תלמה בירו /צילום: תמר מצפי

בצל הקורונה: תחרות האפ"י נדחית; התחרות בקאן ממשיכה בינתיים כרגיל

מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

קמפיין ההנגשה של איקאה: אחרי הפרסים מגיע הקרב על הקרדיט

חשיפת "גלובס": עמותת ראות, העוסקת בהנגשת פתרונות לאנשים עם מוגבלות, טוענת כי הציעה לאיקאה את פרויקט הנגישות שעליו זכתה מקאן ת"א בלא פחות מ-11 פרסים בתחרות הפרסום בקאן • במקאן טוענים מנגד כי מדובר בניסיון לגזור קופון וקרדיט מצד ספק שלא סיפק את הסחורה • כך הפך היום שאחרי הזכייה המרגשת לזירת התגוששות

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2019
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2019

"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"

הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן

הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2019

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2018
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ

תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית

חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?

וול סטריט ג'ורנל 21.06.2018
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2018

   1234567   

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7