לקראת הפסטיבל משיקים "גלובס" ותפוז אתר שיציג את עבודות הקריאייטיב הישראליות שמתחרות בקאן, פוסטים של בלוגרים מתפוז ומבצעים שונים
ב-15 במאי תיערך ב-YouTube תחרות סרטים ויראלית בת 48 שעות ליצירת פרסומת למטרות צדקה פאנל של מומחים מהתעשייה יבחר בשני מנצחים, שיזכו בנסיעה לקאן כדי להתחרות בתחרות Young Lions Film
במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו
בעבר, רשתות הפרסום מימנו סכום של 10,000 דולר לאדם לשבוע הפסטיבל, אולם המיתון צפוי להאט את החגיגה מגזין "אד אייג'" נותן 10 טיפים שיעזרו למשתתפים לשרוד את ההוצאות הכבדות סביב פסטיבל הפרסום בקאן
המשבר הכלכלי הוביל לביטול חלק מהמסיבות, ופסטיבל הפרסום בקאן יהיה הרבה יותר מפוכח בכל המובנים
ההחלטה מעוררת תמיהה בענף יאיר גלר: "תחרות הקקטוס היא הצבעה לעובדים בענף, והטיעון שהחיסכון הכספי הוא למען העובדים נראה לי תמוה" רמי שלמור: "לא נוציא את אותו כסף שהוצאנו בעבר בתחרויות בחו"ל"
בינה מלאכותיתגדעון עמיחידומינו'ס פיצהאירועים ומינוייםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבשלמור אבנון עמיחי