אחרי 18 שנה חתך גדעון עמיחי ממשרד הפרסום שלו, שלמור-אבנון-עמיחי, עשה אקזיט שמן של עשרות מיליוני שקלים ועבר לניו-יורק
על ההידרדרות של שלמור-אבנון-עמיחי מאז עזיבתו אומר עמיחי: "אני מקווה שהתקופה הזו תחלוף ותהיה התאוששות" ■ הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס"
עמיחי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים בישראל, יכהן כיו"ר צוות השופטים בקטגוריית הדיירקט ■ זו הפעם הראשונה שנציג ישראלי ישמש כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל
המשרד, מומה פרופגנדה, לא יורשה להשתתף בפסטיבל הפרסום ב-2012 ■ הנהלת הפסטיבל לקחה בחזרה את ה'אריות' שניתנו למשרד על עבודות מזויפות שעשה למותג הרכב KIA
מבדיקת Buzzilla עולה כי מספר הדיונים ברשת על פסטיבל קאן גבוה מהשיחה על קקטוס הזהב
הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל
מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש
המשרד זכה ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד ■ האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR
זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות
משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי
הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל
בקריאייטיב אין אמת אחת: יש עבודות שנשארות בחוץ בלי סיבה - ואחרות שזוכות בפרסים למרות שאין תמימות דעים לגביהן ■ מבט על כמה עבודות מעניינות, שלא בהכרח זכו בפרסים בפסטיבל קאן שננעל שלשום
אחרי שבוע מרתק של הרצאות, עבודות פרסום עוצרות נשימה ואוויר פסגות קריאטיבי, הסתיים פסטיבל קאן
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement
מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה
בינה מלאכותיתגדעון עמיחידומינו'ס פיצהאירועים ומינוייםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבשלמור אבנון עמיחי