פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2018
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ

תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית

חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?

וול סטריט ג'ורנל 21.06.2018
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2018
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט

משרד הפרסום ליאו ברנט זכה בפרס בתחרות הפרסום של קאן

המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות • לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers

P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן

החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי • חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט

פסטיבל קאן: ליאו ברנט פיינליסט בקטגוריית שילוט החוצות

המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2018
קמפיין של סניקרס / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: החדשנות פתחה הזדמנויות חדשות למשווקים

מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי

מאור חן 27.06.2017
קמפיין של jet.com / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית

רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים

אילנה מונקה 27.06.2017
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך

פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז

עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015

אילנה מונקה, קאן 27.06.2016
אריה הזהב

שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?

השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו

גבי אטל, קאן 27.06.2016
שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי

"אריות" ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן: 7 מדליות למקאן רומניה

לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
הקמפיין הזוכה של איקאה עם "האח הגדול" / צילום: מאור חן

שתי מדליות ארד למקאן ת"א בתחרות הפרסום "אריה הזהב" בקאן

המשרד, שזו לו הזכייה הראשונה בתחרות, זכה במדליות עבור קמפיין "האח הגדול" שיצר לאיקאה

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2016
אדלר חומסקי | לפני כולם

מדליית זהב למדיה קום ולשטרן-אריאלי בתחרות הפרסום בקאן

המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2016
פסטיבל קאן לפרסום

פסטיבל הפרסום בקאן משיק פרסים בתחומי המוזיקה והבידור

פסטיבל קאן, אירוע הפרסום הגדול בעולם, ישיק קטגוריות חדשות

אדוורטייזינג אייג' 25.10.2015

מה למדנו מפסטיבל הפרסום בקאן 2015?

האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2015

   1234567   

   נמצאו 104 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7