הכלי החדש DeepZoom, שהוצג במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, מאפשר לבנות בקלות באנרים פרסומיים אינטראקטיביים ■ הכלי גם מאפשר לגולשים לעשות "זום-אין" על תכנים מסוימים בבאנר
הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"
שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-SDIA ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"
ההופעה הפומבית של מייסד פייסבוק בפסטיבל קאן היא במסגרת ניסיון להגדיל את הכנסות הרשת החברתית מפרסום ■ צוקרברג, שיגיע לכנס כדי לקבל את פרס "איש המדיה של השנה", יעניק בכנס ראיון לקהל המפרסמים והפרסומאים
לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט
חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות
מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט
לאחר ישיבה בת 13 שעות אפשר לומר בוודאות כי הסערות המלוות את השלב האחרון בשיפוט אינן מאכזבות
הניסיון להיות "היפר חדשני" אינו משכנע ברוב המקרים את שופטי פסטיבל הפרסום בקאן
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן ■ במסגרת האירוע יוצגו העבודות שזכו בקקטוס הזהב
הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של חדרי השיפוט בפסטיבל הפרסום בקאן, שבו קיים רק ציון אחד לעבודות - "מעולה"
קשיים אובייקטיבים כמו מיתון, פגעי טבע ואי-שקט פוליטי אינם מרתיעים יוזמות חדשות של תחרויות פרסום
ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי
בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו
לטענת גארפילד, הקמפיין של אובמה שזכה בפרס הראשון בפסטיבל אמנם עבד בקלפי, אבל לא היה בו שום דבר מעורר השראה ■ גם הסרטון של Tribal DDB לפיליפס לא היה קשור לשום דבר פרט לעצמו
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
בינה מלאכותיתגדעון עמיחידומינו'ס פיצהאירועים ומינוייםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבשלמור אבנון עמיחי