משרד הפרסום אדלר-חומסקי רושם היום (ד') זכייה ב-3 "אריות" ברונזה בפסטיבל הפרסום בקאן.
הזכייה היא על קמפיין פרסום לצבר תיירות ונופש בקטיגוריית הפרינט, כאשר כל אחת מ-3 המודעות שמרכיבות את הקמפיין זכתה ב"אריה".
יצוין כי פרינט ופילם הן קטיגוריות הדגל של התחרות בקאן, ועד היום נרשמו זכיות בודדות בלבד למשרדי פרסום ישראליים בקטיגוריות אלה.
בשיחה עם "גלובס" מהפסטיבל אמר אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, כי "זהו הישג ענק. אנחנו מאוד שמחים וגאים לזכות בקטגוריה זו בתחרות. הקמפיין מקדם לכאורה מוצר טריוויאלי, אבל המהלך שלנו הציג אותו מזווית חדשה, מעניינת ויוצאת דופן, ועל כן הוא בלט והקנה לנו את האריות".
עיני אמר עוד כי המודעות יצרו שילוב מנצח של של תובנה חדה וחכמה עם ביצוע ברמה עולמית. "אנחנו מאחלים הצלחה לכל המשרדים הישראליים ומקווים שהמגמה של שיפור ומצוינות קריאטיבית תימשך", הוסיף עיני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.