קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

איש הקריאייטיב קובי ברקי ואיש המדיה גלעד כץ ישמשו כשופטים בפסטיבל הפרסום בקאן.

ברקי, מנהל הקריאייטיב ושותף בשמעוני-פינקלשטיין, ישמש כשופט בקטגוריית הדיירקט, ותהיה זאת הפעם הראשונה שבה שופט ישראלי ישפוט בקטגוריה הזו.

בשנים האחרונות שפטו ישראלים בתחרות בדרך-כלל בקטגוריית המדיה - בה ישפוט השנה כץ, סמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי.

שמעוני-פינקלשטיין ואדלר-חומסקי הם בין המשרדים הישראליים הבודדים שהצליחו בשנים האחרונות לזכות באריות בפסטיבל קאן - תחרות הפרסום היוקרתית והנחשבת ביותר.

שמעוני-פינקלשטיין, תחת ניצוחו הקריאטיבי של ברקי, זכה בתחרות פעמיים - האחרונה שבהן היתה בשנה שעברה, אז זכה המשרד במדליית ארד בקטגוריית המדיה, בתת-קטגוריה פרסום סביבתי עם הקמפיין לריף האלמוגים. בקמפיין הכניס המשרד מצבות לתוך המים, כדי להמחיש את מותם של האלמוגים מזיהום. במדליית ארד נוספת זכה המשרד עבור עבודת עיצוב בקמפיין שנעשה ל-LG. שנתיים קודם לכן זכה המשרד בשני אריות עבור קמפיין שיצר לעמותת "מאיר פנים".

אדלר-חומסקי הסתפק בשנה שעברה במדליה אחת - מדליית ארד עבור עבודה לצ'מפיון מוטורס. העבודה נעשתה לרגל מבצע 72 שעות מכירה של מותגי צ'מפיון מוטורס, והיא זכתה בקטגוריית מדיה בתת-קטגוריה עיתונות. המשרד "קישקש" על ראש עמודי מכירת רכבי היוקרה בלוחות העיתונים את המילים "לא לשכוח - היום מכירה בצ'מפיון מוטורס".

4 שנים קודם לכן זכה אדלר-חומסקי במדליה עבור קמפיין למגזר הדתי עם המותג טייד.