איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" של חברות הפרסום יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית.
האירוע יתקיים ב-20 ביוני, כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן.
במסגרת האירוע תיערך מצגת תחת הכותרת "האם הפרסום הישראלי הוא ישראלי או בינלאומי". לאחר מכן יוצגו העבודות שזכו בתחרות קקטוס הזהב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.