באומן-בר-ריבנאי זכה באריה כסף בפסטיבל הפרסום בקאן

זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות

ביום השני לפסטיבל הפרסום בקאן רושם באומן-בר-ריבנאי הישג מרשים - אריה כסף בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית.

היום (ב') נחשפו מועמדים לגמר (שורטליסט) ב-4 קטגוריות - מדיה, חוצות, רדיו ועיתונות.

בסיכום היומיים הראשונים עולה כי עד כה משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי רושמים הישגים יפים במספר המועמדויות הסופיות: שלמור-אבנון-עמיחי מוביל עם 11 מועמדויות - מספר מועמדויות גדול מאוד העומד בקנה-מידה עם כמות המועמדויות של סוכנויות מהגדולות בעולם.

המועמדויות הן בין היתר: בקטגוריית שילוט חוצות עבור "שטראוס שלי" - קמפיין שילוט החוצות עם שמות המשפחה; 4 מועמדויות בקטגוריית יחסי ציבור עבור קמפיין הריאליטי בילבורד של דפי זהב; פרויקט "כולנו נבדקים", של הוועד למלחמה באיידס, נשים למכירה של עצו"מ (עבודות צדקה ומשפט) שמועמד גם כקמפיין אינטגרייטד בתחרות זאת.

באומן-בר-ריבנאי כאמור עם 5 מועמדויות נוספות מלבד הזכייה: מועמדות בקטגוריית יחסי ציבור עבור הפרויקט למיתוג קוסובו; מועמדות במדיה עבור מודעת סולריה לשיכון בינוי, שלוש מועמדויות בפרינט עבור מודעות אבקת כביסה אריאל.

למקאן-אריקסון מועמדות אחת בדיירקט עבור JDATE, לאידיאולוג'יק מועמדות בתחרות מדיה עבור תמונה מתויגת של אורנג', ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי עם מועמדות אחת במדיה לחברת דנשר עם קמפיין "100 אגואים".