ביום השני לפסטיבל הפרסום בקאן רושם באומן-בר-ריבנאי הישג מרשים - אריה כסף בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית.
היום (ב') נחשפו מועמדים לגמר (שורטליסט) ב-4 קטגוריות - מדיה, חוצות, רדיו ועיתונות.
בסיכום היומיים הראשונים עולה כי עד כה משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי רושמים הישגים יפים במספר המועמדויות הסופיות: שלמור-אבנון-עמיחי מוביל עם 11 מועמדויות - מספר מועמדויות גדול מאוד העומד בקנה-מידה עם כמות המועמדויות של סוכנויות מהגדולות בעולם.
המועמדויות הן בין היתר: בקטגוריית שילוט חוצות עבור "שטראוס שלי" - קמפיין שילוט החוצות עם שמות המשפחה; 4 מועמדויות בקטגוריית יחסי ציבור עבור קמפיין הריאליטי בילבורד של דפי זהב; פרויקט "כולנו נבדקים", של הוועד למלחמה באיידס, נשים למכירה של עצו"מ (עבודות צדקה ומשפט) שמועמד גם כקמפיין אינטגרייטד בתחרות זאת.
באומן-בר-ריבנאי כאמור עם 5 מועמדויות נוספות מלבד הזכייה: מועמדות בקטגוריית יחסי ציבור עבור הפרויקט למיתוג קוסובו; מועמדות במדיה עבור מודעת סולריה לשיכון בינוי, שלוש מועמדויות בפרינט עבור מודעות אבקת כביסה אריאל.
למקאן-אריקסון מועמדות אחת בדיירקט עבור JDATE, לאידיאולוג'יק מועמדות בתחרות מדיה עבור תמונה מתויגת של אורנג', ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי עם מועמדות אחת במדיה לחברת דנשר עם קמפיין "100 אגואים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.