לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: "גלובס" ותפוז פותחים את אתר "קריאייטיב ואלי"

לקראת הפסטיבל משיקים "גלובס" ותפוז אתר שיציג את עבודות הקריאייטיב הישראליות שמתחרות בקאן, פוסטים של בלוגרים מתפוז ומבצעים שונים

פרויקט "קריאייטיב ואלי" של "גלובס" ואתר תפוז יוצא לדרך: לקראת תחרות הפרסום החשובה בעולם "אריה הזהב", שתתקיים בקאן, צרפת, בין ה-21 ל-26 ביוני, יוצאים "גלובס" ואתר תפוז בפרויקט משותף, שנועד להציג את הקריאייטיב הישראלי המשתתף בתחרות לגולשים הישראליים ולעולם כולו.

שיתוף-הפעולה עם אתר תפוז נולד מתוך התאמה לעיתון "גלובס", כמגזין הכלכלי המוביל בתחומו בארץ; לבין אתר תוכן הגולשים המוביל בתחום העסקים השיווק והפרסום - תפוז.

אתר קריאייטיב ואלי - www.creativevalley.co.il - יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראלים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן. בנוסף, הגולשים שידרגו את העבודות המשתתפות באתר קריאייטיב ואלי יזכו בפרסים שונים, עליהם יפורסם בשלב מאוחר יותר.

בפרויקט ישתתפו גם הבלוגרים המובילים של "תפוז אנשים" בתחומי הפרסום והמדיה, שיכתבו על העבודות, על התחרות ועל קריאייטיב בעידן הווב 2.0.

בתוך אתר קריאייטיב ואלי יפתח גם פורום מיוחד, בו יתנהלו דיונים על עבודות הקריאייטיב השונות המוצגות באתר.

פסטיבל הפרסום "אריה הזהב", שנערך מדי שנה בקאן, הינו פסטיבל הפרסום הגדול והחשוב ביותר בעולם.

הפסטיבל מתקיים מדי שנה בחודש יוני בעיר קאן שבצרפת, ומאגד בתוכו עשרות אלפי עבודות של מיטב משרדי הפרסום מכל העולם בכל התחומים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, מדיה ואינטרנט.

עבודות הזוכות בפסטיבל נחשבות ל"סמן ימני" של ענף הפרסום, ולרוב מלמדות על הכיוון הקריאטיבי העולמי של הענף.