סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב / צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב / צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים: כחודשיים וחצי לאחר שנחשף ב"גלובס" כי עמותת TOM טוענת שמשרד הפרסום מקאן תל-אביב נישלה אותה ממקומה בקרדיטים על קמפיין ThisAbles לאיקאה שזכה להצלחה בפסטיבל הפרסום בקאן, הגיעו הצדדים לפשרה. מקאן תל-אביב הודיע היום (א') כי פנה להנהלת פסטיבל קאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת הקמפיין.

כפי שנחשף ב"גלובס", הקשר של מקאל תל-אביב עם מיזם TOM התקיים בתחילת הדרך, ובין הצדדים התקיים תהליך משותף של מספר חודשים.

עוד חשפנו כי מנהלי המיזם היו בקשר ישיר עם מנהלי איקאה העולמית במטרה לשתף פעולה בפיילוט שאם יעלה יפה, ישובץ במדינות נוספות.

בסופו של דבר הפרויקט התקדם עם ארגונים אחרים, אך מקאן מכירה כעת רשמית בתרומה החשובה של TOM בבניית הפרויקט, בהפקתו ובעיצובו.

גידי גרינשטיין, מייסד ונשיא מיזם TOM, מסר בתגובה: "אנו שמחים שמקאן הכירה בתרומתנו לקמפיין ThisAbles ומברכים אותם על מהלך שזכה להערכה רבה".

ממקאן נמסר כי "איקאה ThisAbles הוא פרויקט חברתי חשוב שנועד להפוך את העולם לטוב יותר, ואנו גאים על הצלחתו".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988