דבי וינשטיין, ראש תחום מיתוג וחדשנות בגוגל, תשתתף בוועידת MAD

וינשטיין תתארח בוועידת MAD של "גלובס" להרצאת אורחת במסגרת מושב "הבריף החדש", שיעסוק במשימות החדשות של עולם הפרסום והשיווק

דבי וינשטיין, ראש תחום מיתוג וחדשנות בגוגל EMEA, תשתתף בוועידת MAD של "גלובס". במסגרת תפקידה בגוגל פועלת וינשטיין כדי להבטיח שלמותגים ולמשרדי הפרסום באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה יש את הפתרונות והמוצרים הכי החדשניים למיקסום ההצלחה שלהם ברגעים החשובים ביותר. 

בעברה שימשה וינשטיין כסגנית נשיא למדיה גלובלית בחברת יוניליוור. בתפקיד זה היא הובילה את תכנון התקשורת העולמית, קידום השיווק הדיגיטלי ברחבי העולם והובלת השותפויות הגלובליות של החברה. במסגרת עבודתה זכתה בפרסים רבים, לרבות עשרות פרסי "אריה הזהב" בפסטיבל הפרסום בקאן, כמו גם בתואר "Game Changer" מארגון הפרסום לנשים של ניו-יורק.

בתחילת הקריירה שלה עבדה וינשטיין בתחומי המכירות, השיווק, האסטרטגיה והפיתוח העסקי בחברות מדיה מצליחות כגון ויאקום, MTV Networks ו-Bolt.com.  

וינשטיין תתארח בוועידת MAD של "גלובס" להרצאת אורחת במסגרת מושב "הבריף החדש", שיעסוק במשימות החדשות של עולם הפרסום והשיווק. הוועידה תתקיים ב-13 ביולי 2016 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. 

■ לפרטים נוספים ולהרשמה לוועידה: www.globes.co.il/mad2106