מיליארד סינים לא טועים: סדנת אורח בוועידת MAD של "גלובס"

יינג ואנג, מנהלת פיתוח עסקי בחטיבת סין של ב-PWC, תעביר סדנת אורח בוועידת MAD של "גלובס" ותדבר על האתגרים בפנייה לשוק המדיה בסין

יינג ואנג, מנהלת פיתוח עסקי בחטיבת סין של ב-PWC, תעביר סדנת אורח בוועידת MAD של "גלובס" ותדבר על האתגרים בפנייה לשוק המדיה בסין. יינג ואנג תעביר בוועידת MAD סדנה מיוחדת, שתספק סקירה על חברות מדיה, טלקום ובידור בסין. הסדנה תעסוק באתגרים בפנייה לשווקים הסינים, הטעויות העסקיות והתרבותיות שיש להיזהר מהן והפתרונות המעשיים לצליחת האתגרים שבדרך.

במסגרת הסדנה, ואנג תדבר על הטעויות העסקיות והתרבותיות שאנחנו עושים, תסביר על הרשתות החברתיות וחברות ה-E-COMMERCE הפופולריות בסין, תיתן כלים לעשרת הדברים שיש להתכונן אליהם לפני פגישה עם אנשי עסקים סינים ועשרת הדברים שיש ליישם לאחר הפגישה ותסביר כיצד אנשי עסקים סינים אומרים לנו "לא".

כמו כן, מנחת הסדנה תיתן פתרונות מעשיים לצליחת האתגרים שבדרך לשווקים הסינים ותפתח את הבמה לשאלות ותשובות עם המשתתפים.

בשנת 2014 הצטרפה ואנג לפירמה הישראלית של חברת הייעוץ הבינלאומית PWC כמנהלת הפיתוח העסקי של החטיבה העסקית הסינית של החברה. ואנג צברה לאורך שנים ניסיון רב בעבודה עם חברות ישראליות וסיניות כאחת. היא מתמחה בייעוץ לחברות ישראליות המבקשות להיכנס לשוק הסיני, התוויית אסטרטגיה, בניית קשרי עבודה פוריים ושיתופי-פעולה בין חברות ישראליות לסיניות.

לפני שהצטרפה ל-PWC ישראל, ואנג שימשה כמנהלת פרויקטים ביחידה הסינית של המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף-פעולה בינלאומי. בתפקידה זה היא סייעה למאות יצואנים ישראלים בגיבוש אסטרטגיית החדירה שלהם לשוק הסיני. במקביל פיתחה ואנג אסטרטגיות, תוכניות וכלים שיסייעו לתעשייה הישראלית מול קהילת העסקים הסינית.

ועידת MAD של "גלובס" תיערך ביום רביעי הקרוב (13.7) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

■ השתתפות בסדנה מותנית בהרשמה מוקדמת במייל: iris-z@globes.co.il