בכירי טמפו חוגגים בפסטיבל "עיר הבירה", גדעון סער נופש בעכו

וגם: נחמה רונן חוזרת לשתף פעולה עם שרי אריסון

בן אליעזר, טסה, גל ואוריאקי / צילום: שוקה כהן
בן אליעזר, טסה, גל ואוריאקי / צילום: שוקה כהן

הראשונים לטעום

קופיקס השקיעה 5 מיליון שקל במפעל כריכים וסלטים

רשת קופיקס אוהבת את המספר 5: היא לא רק מוכרת את כל מוצריה ב-5 שקלים, אלא גם השקיעה 5 מיליון שקל במפעל לייצור כריכים וסלטים שהוקם ביבנה. המפעל החדש אמור לאפשר לעמוד בהספקה של יותר מ-13 אלף כריכים ביום לרשת, שאמורה למנות עד סוף השנה 160 סניפים. 

בכירי החברה התקבצו ליד קו הייצור כדי ליהנות ראשונים מהכריכים והסלטים שהוכנו במפעל.

"הקמת המפעל היא חזון שהוגשם", אמר אבי כץ, יזם רשת קופיקס. "נייצר מגוון מוצרים, החל בסושי וכלה בכריכים סלטים וטוסטים, ונבטיח איכות ללא פשרות לצד הטעם הטוב".

חיים אהרון, מנכ"ל הרשת, הוסיף כי "מפעל בבעלות הרשת הכרחי וייצור יתרון יחסי על פני מתחרים. אני מתרגש ומעריך את יכולת המערכת להקים מפעל חדשני ענק בתוך פחות מ-3 חודשים". 

אבי כץ, דורית לוי, מנכ"לית המפעל, חיים אהרון, ושף ג'קי חזן / צילום: נעה אשכנזי
 אבי כץ, דורית לוי, מנכ"לית המפעל, חיים אהרון, ושף ג'קי חזן / צילום: נעה אשכנזי

חשיפה לצפון

משפחת סער-אבן בחופשת קיץ בעכו

יש שם ים, יש שם חומוס, ומשפחת אבן-סער הגיעה לנפוש בהרכב מלא. העיתונאית גאולה אבן ובעלה גדעון סער, לשעבר שר החינוך וחבר כנסת, יצאו לחופשה משפחתית בעכו בימי הקיץ הלוהטים.

סער ואבן, יחד עם בנם בן ה-3 ובתה בת ה-8 של אבן מנישואיה הקודמים, יצאו לסיורים בשוק ובעתיקותיה של עכו ובילו בחוף הים. עוד מספרים כי סער ניצל את השהות בעיר לסדרת מפגשים עסקיים וחברתיים עם אנשי הצפון.

סער אף צילם את הנוף מהמרפסת במלון רימונים חוף התמרים בו שהו והעלה אותו לטוויטר עם הכיתוב "כמו גלויה". אבן שמחה לשתף את הצילום גם היא.

סער הצטלם עם מנכ"ל המלון, דודי בן-גל, והבטיח לשוב בהרכב מורחב אף יותר, יחד עם ילדם העתיד לצאת לעולם בזמן הקרוב ביותר.

גדעון סער (מימין)  ודודי בן גל / צילום: קרן פנחס
 גדעון סער (מימין) ודודי בן גל / צילום: קרן פנחס

קפצו לבירה

מנהלי טמפו ואורחים בפסטיבל "עיר הבירה"

היינו מצפים שפסטיבל עיר הבירה יתקיים בעיר הבירה. אבל לא. דווקא חיפה היא זו שמארחת את פסטיבל הקיץ שכבר הפך למסורת ונערך השנה בפעם ה-24. יותר מ-60 אלף בני אדם הגיעו השנה לפסטיבל, שנערך במגרשי אתוס בחיפה, וצפו חינם בהופעות של מיטב האמנים, ובהם מוש בן-ארי, הדג נחש, דודו טסה והתקווה 6.

יואש בן-אליעזר, המשנה למנכ"ל טמפו, וניר גל, מנהל השיווק של חטיבת הבירות והיין בחברה, אירחו בפסטיבל את ראש העירייה, יונה יהב, שהודה להם על הבחירה בעיר שהביאה אליה עשרות אלפי מבקרים.

"גולדסטאר גאה להמשיך ולתמוך במוזיקה ישראלית ולהמשיך מסורת מפוארת בתחום הפסטיבלים לקהל הרחב מזה שני עשורים ובשנים האחרונות בעיר המארחת חיפה", אמר בן-אליעזר.

בין המבקרים הללו היה השנה גם עמנואל אוריאקי, מנהל פיתוח עסקי של היינקן העולמית במזרח התיכון ואפריקה, שהגיע במיוחד לישראל לקחת חלק בפסטיבל כאורח של טמפו. 

בן אליעזר, טסה, גל ואוריאקי / צילום: שוקה כהן
 בן אליעזר, טסה, גל ואוריאקי / צילום: שוקה כהן

תראו מי חזר

נחמה רונן חוזרת לשתף פעולה עם שרי אריסון

פחות משנה לאחר שנחמה רונן הודיעה על התפטרותה מדירקטוריון בנק הפועלים שבשליטת אריסון, בסוף השבוע האחרון עדכנה חברת הנדל"ן איי.די.או (ADO) מקבצת שיכון ובינוי, גם היא בשליטתה של אריסון, על מינויה של רונן כדירקטורית בחברה.

פעילותה של איי.די.או מתרכזת בנדל"ן מניב למגורים בברלין שבגרמניה.

רונן, שמונתה כדירקטורית מטעם קבוצת הראל, כיהנה כדירקטורית בבנק הפועלים מאז 2010, ובסוף 2015 הודיעה על התפטרותה מהתפקיד בעקבות חוק הריכוזיות, הקובע בין היתר כי דירקטור בתאגיד פיננסי לא יכול לשמש גם כדירקטור בתאגיד ריאלי.

רונן מכהנת כיו"ר חברת השילוח והמטענים ממן ב-50% משרה מאז יולי 2004, ומשכורתה החודשית ברוטו שם עומדת על כ-38 אלף שקל, צמוד למדד, בנוסף להטבות שונות ובהן רכב פג'ו 508.

עלות העסקת רונן בחברה המפעילה את מסוף המטענים בנמל התעופה בן-גוריון, ואשר נמצאת בשליטת משפחת לבנת, הגיעה ב-2015 ל-1.3 מיליון שקל.

בנוסף רונן מכהנת גם כיו"ר תאגיד המיחזור אל"ה וכן כדירקטורית חיצונית בחברת שירותי הרפואה שח"ל. בעברה כיהנה רונן כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה וכחברת כנסת מטעם מפלגת המרכז.