ח"כ זועבי נתפסה נוהגת עם טלפון נייד בידה ובשלילת רישיון

חברת הכנסת טענה כי הרישיון בתוקף וכי הייתה אמורה לעבור קורס נהיגה מונעת ■ גורם באגף התנועה: "היא לא ביצעה עבירה של נהיגה בשלילה כי לא ידעה על השלילה" ■ לא ננקטו נגדה צעדים

שוטרי משטרת התנועה הארצית עצרו היום (ג') את רכבה של חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) בעודה נוהגת בכביש 75 שבוואדי ערה. לטענת השוטרים, זועבי נהגה תוך שהיא מחזיקה את הטלפון הנייד שלה בידה.

בנוסף לכך, מבדיקת רישיונה עלה כי היא נוהגת בשלילה. זועבי, הנמנית עם מפלגת בל"ד, טענה כי הרישיון שלה בתוקף, וכי היה עליה לעבור קורס נהיגה מונעת.

גורם באגף התנועה אמר לוואלה! NEWS כי "זועבי לא ביצעה עבירה של נהיגה בשלילה, משום שלא ידעה על שלילת הרישיון". לדבריו, "השלילה נעשתה בהיעדרה, ורק לאחר שנעצרה הוסבר לה כי היא נוהגת בשלילה".

הוא ציין כי לא ננקטו נגדה צעדים. הגורם מסר גם כי הדלפת המידע לתקשורת לא הייתה הולמת, וכי היא נעשתה על-ידי גורמים במשטרה מחוץ לאגף התנועה.

בימים האחרונים אמרו בכירים בבל"ד ובמפלגות ערביות אחרות כי חקירת המשטרה מתחילת השבוע - שבמסגרתה פשטו כוחות על משרדי בל"ד ועצרו 20 בכירים במפלגה, בהם עסקנים ובעלי תפקידים - מבוצעת מתוך מניעים פוליטיים ופופוליסטיים.

אנשי המפלגה שנחקרו חשודים בעבירות מירמה שנועדו לכאורה להסתיר את מקורם של מיליוני שקלים לשימוש המפלגה. במסגרת החקירה ערכה המשטרה חיפושים בבתי החשודים, במשרדיהם ובסניפי המפלגה וכן החרימה מסמכים ותפסה נכסים וחשבונות בנק לצורכי חילוט. בין העצורים גם עורכי דין ורואי חשבון שאינם נמנים עם אנשי בל"ד. לא נעצרו חברי כנסת מטעם המפלגה.