מירי רגב: רה"מ הגדיר מחדש את כללי המשחק מול עיתונאים

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, בהתייחסות לתחקיר של אילנה דיין אמש ולתגובתו של נתניהו: "חלקים בתקשורת רוצים להפיל שלטון הימין. לא יעזור להם"

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, התייחסה היום (ג') בעמוד הפייסבוק שלה לתגובת ראש הממשלה לתחקיר של אילנה דיין שהתפרסם אמש: "ראש הממשלה הגדיר אתמול מחדש את כללי המשחק מול עיתונאים הפועלים ממניעים פוליטיים ואישיים". 

רגב כתבה: "בתחילת דבריי אני מבקשת לחזק את רעיית ראש הממשלה על פועלה האישי והציבורי למען החברה הישראלית למרות מסע ההכפשות המכוער שהיא עוברת. במהלך השנים הכרתי את הגברת נתניהו כאישה חכמה, רגישה, המסורה למשפחתה ולעבודתה כפסיכולוגית ילדים.

"טוב עשה ראש הממשלה שהגדיר אתמול מחדש את כללי המשחק. הרמת המסך וחשיפת הפנים האמיתיות של חלק מהתקשורת, חיונית לדמוקרטיה ולשיח הציבורי בישראל.

"לצערי, חלקים בתקשורת מונעים מחשבונות פוליטיים ואישיים, ורותמים את עבודתם העיתונאית לדבר אחד - הפלת שלטון הימין. לא יעזור להם. הציבור אינו טיפש, ולכן נתניהו הוא ראש ממשלה הזוכה לאמון הציבור פעם אחר פעם, וזאת נוכח תפקודו המצוין כראש הממשלה ולמרות ההתגייסות העיתונאית למפלגת רק לא ביבי". 

נזכיר כי אמש (ב') שודר בשידורי קשת בערוץ 2 התחקיר של העיתונאית אילנה דיין בותכנית "עובדה", שעסק בהתנהלות משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, וייתכן כי מה שייזכר מהשידור היא דווקא התגובה הארוכה והמפורטת של נתניהו לתחקיר, שנעשתה בין-רגע לאירוע טלוויזיוני נדיר ומדובר מאוד ברשתות. בתגובה נטען כי דיין פועלת למעשה להפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו ולמען ממשלת שמאל קיצוני. 

אילנה דיין: "אני לא אחמדיניג'אד - לא יכול להיות שנתניהו פוחד ממני"