שטייניץ בודק את הסיבים בבבלי; סמנכ"ל אורקל נותן ייעוץ זוגי

וגם: מנכ"ל ניופאן, צביקה גיור, מסרב להיפרד מהרגלים קודמים

בלוך שטייניץ וכהן / צילום: איציק בירן
בלוך שטייניץ וכהן / צילום: איציק בירן

אין להם גבול

השר שטייניץ בודק את הסיבים בשכונת בבלי

יובל שטייניץ, שר האנרגיה והתשתיות, ערך אתמול (ג') סיור בשכונת בבלי בתל-אביב. המטרה: ביקור בתחנת משנה של חברת החשמל ובאזור פריסה של הסיבים האופטיים של UNLIMITED, יחד עם דורון כהן, יו"ר החברה, ועופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל.

כהן ובלוך הסבירו לשטייניץ כי מצבה של ישראל בכל הנוגע לאיכות תשתית התקשורת, מאכזב מאוד, מאחר שהיא מדורגת במקום לא מכובד בכלל - 30 מתוך 35 מדינות ה-OECD, בשאיפה ותקווה שהוא יהיה זה שיסייע לשיפור המצב.

בלוך שטייניץ וכהן / צילום: איציק בירן
 בלוך שטייניץ וכהן / צילום: איציק בירן

חשמל על המגרש

מנכ"ל ניופאן מסרב להיפרד מהרגלים קודמים

צביקה גיור, המנכ"ל והבעלים של יבואנית מוצרי החשמל ניופאן, הוא אוהד מושבע של מכבי תל-אביב בכדורסל ואף היה בעברו כדורסלן. גיור, המתנשא לגובה של יותר מ-2 מטר, דואג לשמר את קשריו עם עולם הכדורסל, כאשר כעת הודיעה החברה על המשך שיתוף-פעולה וחסות עם מכבי FOX תל-אביב לשנה נוספת, הסכם שעלותו מוערכת בכחצי מיליון שקל.

במסגרת הסכם שיתוף-הפעולה שנחתם בשבוע שעבר מול חגי בדש, מנכ"ל מכבי FOX תל-אביב, ואלי דריקס, הסמנכ"ל, תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל אמצעי הפרסום הקיימים על המגרש ותקיים אירועים חברתיים משותפים בהם ייקחו חלק גם שחקני הקבוצה.

הקוקטייל שלא עזר לקלינטון

חוגגים ומאוכזבים יכולים לקנח בקוקטייל

אם אתם חשים צורך להרים לחיים ולחגוג, דעו לכם שהשבוע נפתח הפסטיבל הקולינרי "ראונד טייבלס". לכבוד כך הגיעו ארצה השפים מאניש מהרדורה, קמילה סיידר וסטפן ז'אקו. מי שעוד באה וגררה התעניינות היא אייבי מיקס, מיקסולוגית ניו-יורקית, שהגיעה מטעם וודקת גרייגוס.

מיקס, האורחת של אסתי אקרמן, בעלי אקרמן יבואנית גרייגוס, רקחה 13 קוקטיילים בהתאם לארוחות השונות של השפים. מיקס נודעה כמי שייסדה בארה"ב תחרות המיועדת לנשים בלבד בשם ספידראק, אשר הכנסותיה מוקדשות למלחמה בסרטן השד.

קודם לבואה הצהירה מיקס כי היא תומכת בהילארי קלינטון לנשיאות ארה"ב, ואף הספיקה למלא חובתה הדמוקרטית. ובכן, זה לא עזר. לא לקלינטון ואולי גם לא לקידום הנשים.

בקייר מיקס ואקרמן/ צילום:אביב חופי
 בקייר מיקס ואקרמן/ צילום:אביב חופי

הזמנה לפגישה עם אמריטה סן

אמריטה סן, השותפה המייסדת ואנליסטית הנפט הראשית של חברת המחקר והייעוץ Energy Aspect, תיקח חלק בוועידת ישראל לעסקים 2016 שתתקיים בחודש דצמבר, ותשתתף במושב מיוחד שיעסוק בהשקעות עולמיות.

סן מובילה את פעילות הניתוחים והתחזיות של שוקי הנפט הגולמי ומוצריו בחברה, מתוקף התמחותה בסחורות יסוד בתחום האנרגיה, ובפרט בנפט ומוצריו.

סן היא עמיתה בכירה ב-Atlantic Council, עמיתת מחקר במכון ללימודי אנרגיה באוקספורד וכן שימשה בעבר כאנליסטית נפט ראשית בבנק ההשקעות ברקליס קפיטל. היא משמשת כפרשנית אורחת בתחומיה בגופי מדיה מובילים, כולל "פייננשל טיימס", חדשות ה-BBC, רויטרס, בלומברג, CNBC, "וול סטריט ג'ורנל" וחדשות סקיי.

ועידת ישראל לעסקים 2016 תיפתח ב-10 בדצמבר ותארח בכירים בינלאומיים מתחומי הכלכלה והעסקים וכן מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה בישראל.

הייעוץ הזוגי של אורקל

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל, מורה נבוכים בשביל הזוגיות ההיי-טקיסטית

התרגשות במשפחות אורקל ישראל. כחלק מההכנות לכנס "שבוע אורקל 2016", אירחו אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של החברה; זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה; ויעל קורן, מנהלת השיווק בחברה; מפגש שהתמקד בעובדים ובעובדות, או ליתר דיוק - דווקא בבני ובנות זוגם. המפגש לטיפוח הזוגיות התקיים בסינמה סיטי הרצליה.

את ההסבר לצורך באירוע כזה סיפק שפיגלמן, שאמר כי "בני ובנות זוג רבים של אנשי ההיי-טק וה-IT חיים בתחושה שאינם באמת יודעים מה עושה בן הזוג שלהם בחייו המקצועיים. אנשי ההיי-טק עובדים שעות ארוכות, אומרים מילים לא ברורות כמו: DevOps, Java, DB, Open Source, ועוד מונחים ו-באז וורדס מעולם הפיתוח". 

אחד מבני הזוג של עובדת החברה הלין כי "קשה מאוד לנהל שיחה בנוסח 'איך היה לך בעבודה היום', כיוון שכל דבר שהיא תרצה לספר ולחלוק מהזוית המקצועית נתקל בבעיה של חוסר הבנת השפה הסודית".

הרצאתו של רוני קרן, סמנכ"ל טכנולוגיות ג'ון ברייס, "טיול בממלכת הבאזים", אמורה הייתה לפתור אתגר זוגי זה. בתום האירוע צפו המשתתפים בסרט החדש על אדוארד סנואדן, מדליף המסמכים הגדול בכל הזמנים.

קרן מנדל קורן ושפיגלמן / צילום:עזרא לוי
 קרן מנדל קורן ושפיגלמן / צילום:עזרא לוי

מאמינים לסקרים

מה גילה הסקר שערך פורום שוק ההון של הבינתחומי?

פורום שוק ההון במרכז הבינתחומי הרצליה עסק השבוע באתגרים שמציב עולם הפינטק המתפתח, ועל הדרך ניסה לבדוק האם העתיד כבר כאן. במרכזו של המפגש עמדה השאלה - האם הגיע הזמן להטיל רגולציה על התעשייה החדשה.

רו"ח דודי בבלי, ראש האגף החדש לטכנולוגיה וחדשנות שהוקם לאחרונה בבנק ישראל, הציג את חזון הבנק לגבי רגולציה שתעודד יזמים וגם תגן על הלקוחות. מתברר שמדובר היה בנושא חם שהלהיט את הרוחות. חלק ממשתתפי המפגש טענו כי הסטארט-אפים של היום פועלים בסיכון גבוה מדי וללא פיקוח. חלק אחר דווקא הסבירו כי הפינטק מכניס תחרות מבורכת לשוק ההון.

עו"ד אריאל רוזנברג ממשרד גולדפרב-זליגמן ערך סקר זריז בהרמת ידיים שבדק כמה מהנוכחים בכלל משתמשים באפליקציות ובאינטרנט לצורך הלוואות, העברת תשלומים וניהול השקעות. ובכן, מעטים הרימו יד.

תהו אם עדיין ארוכה הדרך: עו"ד עמירם גיל, מנהל פורום שוק ההון בבינתחומי; עירן פאר, ראש תחום רגולציה בבנק הפועלים; ברק גור, סמנכ"ל חברת בלנדר; ענת נטיב, סמנכ"לית Cal; ורו"ח יבגניה קרמר, ראש מחלקת רגולציה פיננסית בסומך-חייקין KPMG.

בבלי גיל וקרומר / צילום:מתן פוזננסקי
 בבלי גיל וקרומר / צילום:מתן פוזננסקי