נפתח קורס תמ"א 38 לאנשי מקצוע בלבד

קורס התמ"א 38 של מרכז גלובס לנדל"ן, בשיתוף האוניברסיטה העברית, יעניק למשתתפים בו את הכלים הרלוונטיים להתמודד בתחום דינמי ומתפתח

תמ"א/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
תמ"א/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תחום התמ"א 38 שונה מהותית משאר התחומים בענף הנדל"ן המסורתי ודורש מהפועלים בו ידע ויכולות ספציפיות. על העוסקים בתחום להתמודד עם סוגיות כגון חישוב זכויות בנייה וכדאיות פרויקט, התנהלות מול בעלי דירות, עבודה צמודה מול הרשויות וידע בנושאי הקניין, המימון , המיסוי,והביצוע.

קורס התמ"א 38 של מרכז גלובס לנדל"ן בשיתוף האוניברסיטה העברית מעניק לפעילים בשוק, יזמים ואנשי מקצוע תומכים, את הכלים הרלוונטיים עימם יוכלו להתמודד בתחום דינמי זה.

הקורס באחריותם והובלתם המקצועית של עו"ד אביבית מאור-נמרודי, יו"רית ועדת המשנה לתכנון ולבנייה עיריית רמת-גן, ואילי בר, מנכ"ל ושותף בחברת אקו סיטי, מהפעילים המנוסים והמוערכים בתחום. הוא יתקיים במסגרת של 13 מפגשים (סה"כ 52 שעות אקדמיות) בקמפוס מרכז גלובס לנדל"ן.

על מנת ליצור סביבת לימודים אופטימלית ונוחה, כנהוג בכל תוכניות הלימודים של המרכז, הקורס מוגבל לכמות מצומצמת של משתתפים. הללו יעברו ראיון אישי ומיון במטרה להבטיח את רמת הידע המקדים והניסיון הנדרש מהתלמידים.

*** מועד תחילת הקורס הקרוב 28.3.17

לפרטים נוספים