קשת מכרה את השעשועון "טאץ'" לערוץ בקולומביה

השעשועון, שפותח ע"י עידו רוזנבלום, משלב את הצופים בבית במשחק ■ המשתתפים במשחק נדרשים לגלות "מה לא בסדר בתמונה" ■ השעשועון ישודר בקולומביה מדי ערב בפריים-טיים

קשת אינטראקטיב, חברה-בת של זכיינית ערוץ 2 קשת, מכרה את השעשועון האינטראקטיבי "טאץ'" לערוץ הקולומביאני קאראקול (Caracol). במסגרת העסקה, השעשועון ישודר בקולומביה מדי ערב בפריים-טיים של הערוץ בשידור חי, תוך שיתוף-פעולה בין הערוץ לבין אחת הרשתות הקמעונאיות הגדולות במדינה, שנקראת אקסיטו (Exito).

טאץ' הוא משחק "חוצה פלטפורמות" שמאפשר לצופים לשחק בו בבית במקביל למתרחש בתוכנית המשודרת בטלוויזיה. לפני כשנה שולב המשחק, שפותח על-ידי עידו רוזנבלום, בשידורי קשת בישראל. המשתתפים במשחק נדרשים לגלות "מה לא בסדר בתמונה" תוך זמן נתון, במקביל למתמודדים בתוכנית המשודרת בטלוויזיה.

במקביל, נמכרה בעסקה גם מערכת בשם "Mako tools" שהיא זאת שמספקת את הסנכרון בין הפלטפורמות השונות - טלוויזיה אינטרנט ומובייל - שנדרשות לעבוד במקביל. המערכת פותחה בקשת בשיתוף סטודיו "רבי אינטראקטיב" שבבעלות גיל רבי.

לאחרונה הודיעה קשת אינטראקטיב כי סיכמה על שיתוף-פעולה בפיתוח טאץ' עם האתר האמריקאי הגדול באזפיד. על-פי ההסכם, קשת סטודיוס, חברה-בת של קשת אינטרנשיונל הפועלת בלוס אנג'לס, תשלב כוחות עם האתר כדי לפתח את הקונספט של המשחק ו"לקחת אותו לשלב הבא".

באזפיד היא חברת מדיה הפועלת בעיקר באינטרנט ובעלת האתר הפופולרי בעל אותו השם. מדובר באחת החברות ה"חמות" בכל הנוגע למדיה הדיגיטלית, וב-2015 היא גייסה כ-200 מיליון דולר מענקית המדיה NBCUniversal לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר.