זכיינית ערוץ 2 קשת והאתר האמריקאי באזפיד הודיעו הערב (ה') כי ישתפו פעולה בפיתוח משחק טלוויזיה "חוצה פלטפורמות", שמבוסס על "טאץ'" שייצר עידו רוזנבלום.
המשחק של רוזנבלום שולב לפני כשנה במהלך שידורי קשת בישראל וכלל מעין חידון בנוסח "מה לא בסדר בתמונה", כשאת התשובות שלחו הצופים דרך אפליקציה ייעודית.
כעת, כאמור, מתכוונים בזרוע הדיגיטלית של באזפיד, ובקשת סטודיוס, חברה-בת של קשת אינטרנשיונל (KI) הפועלת בלוס אנג'לס, לשלב כוחות כדי לפתח את הקונספט ו"לקחת אותו לשלב הבא".
באזפיד היא חברת מדיה הפועלת בעיקר באינטרנט ובעלת האתר הפופולרי בעל אותו השם. מדובר באחת החברות ה"חמות" בכל הנוגע למדיה הדיגיטלית, וב-2015 היא גייסה כ-200 מיליון דולר מענקית המדיה NBCUniversal לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר.
על-פי הודעת החברה מהיום, היא רושמת מדי חודש יותר מ-5 מיליארד צפיות וידאו וכ-7 מיליארד צפיות באתר.
המשחק "טאץ'" פותח על-ידי אתר מאקו של קשת, והאתר הוא גם זה שיפתח את המשחק עבור באזפיד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.