סקר הפרסומות: yes האהובה ביותר, לאומי קארד הזכורה

הקמפיין לדן דיזיין, באמצעות ברוקנר-יער-לוי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה עומד על 1.1 מיליון דולר

הפרסומת של 9 מיליון יורדת מהאוויר, ושוב נפתחת ההתמודדות בדירוג הזכורות והאהובות. הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא הפרסומת של yes. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושמת שיעורי אהדה הזהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.5%.

הפרסומת ללאומי קארד - אף היא של מקאן תל-אביב - היא הפרסומת הזכורה ביותר. הפרסומת שמציגה את המבצעים על סמארטפונים ללקוחות לאומי קארד רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 7%.

הקמפיין לדן דיזיין, באמצעות ברוקנר-יער-לוי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה עומד על 1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של הוט, עם סך השקעה גבוה יותר - 2.1 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 572 לעומת 518. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים זהה למה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.8 מיליון דולר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות