מי הגיעו להשקת המחזור השני בתוכנית המנטורינג של 8200?

וגם: היכן ומדוע נפגשו אמש זיו אבירם, משה טרי והנרי טייק?

קרן הרשקוביץ, ארנה ברי, ניר ונויה למפרט /  צילום: Liya Photography
קרן הרשקוביץ, ארנה ברי, ניר ונויה למפרט / צילום: Liya Photography

ארנה ברי מספרת על הילארי קלינטון

וגם: מי הגיעו להשקת המחזור השני של תוכנית המנטורינג של בוגרי ובוגרות 8200?

בשבוע שעבר נערך במרכז המצוינות של Dell EMC בהרצליה אירוע ההשקה למחזור השני של תוכנית המנטורינג Woman2Woman, הפועלת תחת עמותת בוגרי 8200 ומחברת את המשתתפות למנטוריות בתחומים שונים.

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא מרכז המצוינות בישראל של DELL EMC, המשמשת בעצמה מנטורית, טענה בפתיחת האירוע כי "יבואו כאלה שיגידו שהילארי קלינטון, משום שהיא אישה, לא הייתה יכולה לדבר כמו טראמפ. החברה עדיין דורשת היום מנשים להיות מוכנות הרבה יותר מגברים".

ברי סיפרה לנוכחים בחיוך כי "הגעתי היום לקופת-חולים, וסיפרו לי על מספר תחזיות בנושאים רפואיים, אחת מהן נוגעת למי יכול להיכנס להריון; מצאו שגברים לא נכנסים להריון באופן מובהק. מאוד שמחתי לשמוע זאת, כי עד הבוקר לא ידעתי את זה".

ספגו והעניקו השראה: ניר למפרט, מנכ"ל מר תעשיות, יו"ר עמותת בוגרי 8200, וגם אביה של נויה למפרט, אחת המייסדות; מייסדות התוכנית - קרן הרשקוביץ, נויה למפרט ואפרת דייגי; רו"ח קרן קיבוביץ, שותפה ומנהלת מחלקת רגולציה, ממשל תאגידי ותגמול ב-BDO; סנז ישר, ראש חטיבת המודיעין בסייבריזן; יפית גריאני, סמנכ"לית משאבי אנוש ונכסים בבנק דיסקונט; עינב אהרוני, מנכ"לית קודאק ישראל, מנהלת החדשנות בקודאק העולמית וחברת הנהלה בעמותת בוגרי 8200; כרמית שילה, מנהלת משאבי אנוש באמדוקס; מרב דודזון, CTO מרכז הפיתוח במיקרוסופט ישראל; אביבה רז-שכטר, שגרירת ישראל במוסדות האו"ם בז'נבה; ואחרים.

קרן הרשקוביץ, ארנה ברי, ניר ונויה למפרט /  צילום: Liya Photography
 קרן הרשקוביץ, ארנה ברי, ניר ונויה למפרט / צילום: Liya Photography

רוני בירון מצטרף לאקסלנס

רוני בירון (46), לשעבר מנהל מחלקת המחקר של בנק ההשקעות השווייצרי UBS בישראל, מצטרף לבית ההשקעות אקסלנס.

בירון ישמש כאנליסט בכיר בתחום התקשורת והכימיה באקסלנס ברוקראז', יכהן כחבר הבורסה של אקסלנס ובתוך כך יצטרף למיכה גולדברג בניהול מחלקת המחקר של אקסלנס ברוקראז'.

לבירון יש ניסיון של 16 שנה כאנליסט. קודם לתפקידיו ב-UBS הוא שימש כאנליסט בכיר בחברת אוסקר גרוס ובניו ובחברת פורסייט טכנולוגיה, השקעות וייעוץ.

רוני בירון / צילום: עודד קרני
 רוני בירון / צילום: עודד קרני

ערב שכולו חברים קרובים, בר סיגרים, אלכוהול משובח וכוכבי מישלן

היכן ומדוע נפגשו אמש זיו אבירם, משה טרי והנרי טייק?

איך נשמעת לכם פגישה של חברים קרובים במקום בו יש היצע של סיגרים יקרים ומובחרים ובשיאה ארוחה של שפים מעוטרי כוכבי מישלן? דיוויד כהן, מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, הזמין אמש (א') כמה מחבריו הטובים לקוקטייל פתיחה חגיגי בו הושק הפרויקט הקולינרי החדש של המלון - The Taste of Michelin, במסגרתו יתארחו ויארחו במלון 3 שפים בינלאומיים הנושאים כוכבי מישלן: שף אברהרד לאנג ממסעדת הוגוס בברלין (שמאחר שהתעכב בדרך, החמיץ את הקוקטייל והגיע היישר לארוחה), שף ליונל לוי ממסעדת אלסיון במרסיי ושף רוג'ר ראסין ממסעדת לה ריב באמסטרדם.

בקוקטייל, שהתקיים בבר הסיגרים של המלון וקדם לארוחה, נצפו: המסעדן איציק אדרי, אשר בדיוק החל לנהל את בר הסיגרים; הנרי טייק, יזם המלונאות ובעלי האינטרקונטיננטל, ורעייתו ג'ודית; זיו אבירם, ממייסדי מובילאיי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; משה טרי, לשעבר יו"ר רשות ניירות ערך; הפרסומאי רמי יהושע; היזמים איתן זינגר ויוסי אברהמי; עופר קורן, מבעלי רשת בתי הקפה לנדוור; טלי גינות, סמנכ"לית השיווק של המלון; ואחרים.

כהן, אגב, החליט להמשיך ולקיים במקום (עם סיגרים ובלעדיהם) מפגשים דומים, בהם ייקחו חלק מנכ"לים, מרביתם חבריו המשתייכים לארגון YPO - YoungPresidentsOrganization.

יוסי אברהמי, דיויד כהן, משה טרי, ג'ודית והנרי טייק / צילום: עדי כהן צדק
 יוסי אברהמי, דיויד כהן, משה טרי, ג'ודית והנרי טייק / צילום: עדי כהן צדק