מי מידידי בית ליסין הגיע אמש לתאטרון - ומי העדיף את הדרבי?

וגם: מה עשתה נגידת בנק ישראל קרנית פלוג בתחנת הכוח אורות רבין בחדרה?

חנה ואלי יונס / צילומים: אביב חופי
חנה ואלי יונס / צילומים: אביב חופי

מהארון לתאטרון

כמעט כל ידידי בית ליסין הגיעו אמש לתאטרון; אחרים העדיפו את הדרבי

אמש (ב') התקבצו ידידי בית ליסין במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, כדי לחזות בפרמיירה החגיגית של קומדיה "לצאת מהארון", בכיכובם של דב נבון ויניב ביטון.

יצאו מהבית, הגיעו וחתמו את הערב במינגלינג וקוקטייל:

ורדה ובעז דותן, ממייסדי אמדוקס; אורלי דנקנר, שהגיעה עם חברה, והשתיים הצטרפו אל החברים ציפי ואפרים קונדה; סוניה וצביקה לבנת; מיכל ומיקי צלרמאיר; טלי אדיר, מנכ"לית רדט, שהצטרפה לחוג הידידים לאחר מותו של אביה, ישראל אדיר ז"ל; חנה ואלי יונס, לשעבר מנכ"ל מזרחי-טפחות ובנק הפועלים; חנה ויצחק לוי, בעלי חברת לוי יצחק שמאות, שהצטרפו באחרונה לחוג הידידים בעקבות חבריהם רות ואברהם (לולו) אסף, יו"ר אמנת; איש העסקים ואספן האמנות יוסי חכמי, שנצפה (שוב) עם הדוגמנית אורית פוקס; עו"ד גדעון פישר ורעייתו דפנה; גליה אלבין; יורם ארנשטיין, מנכ"ל מרכז הפועל; שרה ומיכה גייגר; ברכה ויעקב גלברד, לשעבר מנכ"ל אלון רבוע כחול; נלי ויאיר רוטלוי; נירה ואבי פרידמן; חיים וארנה פרלוק; רינה ואילן שביט; וכמובן, ציפי פינס, מנהלת התאטרון. 

לא הגיעו: עירית ומושיק תאומים, שהעדיפו ללכת לדרבי התל-אביבי.

חנה ואלי יונס / צילומים: אביב חופי
 חנה ואלי יונס / צילומים: אביב חופי

הקבינט הביטחוני של קבוצת מר

יורם כהן, ראש השב"כ לשעבר, מצטרף לשבתי שביט וניר למפרט

יורם כהן, ראש השב"כ לשעבר, שסיים באחרונה את תפקידו, מצטרף לדירקטוריון חברת אתנה. כהן (בן 56) כיהן כראש שירות הביטחון הכללי (שב"כ) בשנים 2011-2016, כאשר את דרכו בשירות החל מיד בתום השירות הצבאי, אז החל לשמש כמאבטח רכזי שטח.

את חברת אתנה, שבבעלות קבוצת מר, הקים ראש המוסד לשעבר (1989-1996), שבתי שביט. החברה עסקה בעיקר בייעוץ ובניהול פרויקטים בתחום המודיעין והביטחון, כאשר החל משנת 2010 היא מפתחת ומשווקת מערכות מודיעין ואנליטיקה מבוססות למידה לגופי מודיעין וחקירות בעולם, כמו גם לרשות המסים הישראלית.

עוד חברים בדירקטוריון אתנה: חיים מר, יו"ר קבוצת מר, שהוא בוגר יחידת 8200; וניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, ששירת כסגן מפקד היחידה.

למפרט בירך את כהן על המינוי ומסר כי "ליורם יש ניסיון ורקע עשיר בתחום הביטחון והמודיעין והסייבר, הכולל היכרות מעמיקה בשימוש במערכות טכנולוגיות להשגת מידע מודיעיני איכותי. אנו משוכנעים כי הצטרפותו לחברה תתרום למימוש יעדינו העסקיים ולהעמקת עיסוקנו בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות".

יורם כהן / צילום: קבוצת מר
 יורם כהן / צילום: קבוצת מר

קרנית אור

קרנית פלוג וצוות בנק ישראל ביקרו בתחנת אורות רבין בחדרה

קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל, וצוותה הגיעו אתמול לתחנת הכוח אורות רבין בחדרה. המארחים: יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל; ועופר בלוך, המנכ"ל.

את הסיור המודרך הנחה אורן הלמן, סמנכ"ל הרגולציה וקשרי הממשל של חברת החשמל, שסקר בביקור כמה עניינים שעל סדר היום, בהם, בין היתר, גם החוב הפיננסי.

פלוג, מצדה, ציינה בסוף הביקור כי היא מתרשמת שמצב החברה השתפר, בעיקר מאז ביקורה האחרון במקום לפני כשנה.

קרנית פלוג , יפתח רון טל / צילום: יוסי וייס לחברת החשמל
 קרנית פלוג , יפתח רון טל / צילום: יוסי וייס לחברת החשמל

דנה ויתקון - מנכ"לית לבנת פורן

דנה ויתקון מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת לבנת פורן - זכויות רפואיות. ויתקון (בת 41), ששימשה עד כה כמשנה למנכ"לית, תחליף בתפקיד את לבנת פורן, בעלת המרכז שתכהן מעתה כיו"רית.

פורן עצמה, נזכיר, הגישה באחרונה מועמדות לתפקיד מנכ"לית הביטוח הלאומי, תפקיד אותו קיבל בסופו של דבר עו"ד מאיר שפיגלר.

פורן מסרה כי "אני גאה לקדם את דנה לתפקיד מנכ"לית, הן כי היא ראויה לכך, הן כי חשוב היה לי לקדם עובדת מתוך החברה ולא מועמד חיצוני, והן כי קידום נשים ומתן הזדמנויות לנשים עומד מזה שנים לנגד עיניי. דנה מהווה דוגמה מצוינת לאישה שאם רק הסביבה מספקת לה הזדמנות - היא תגיע להישגים מדהימים". 

דנה ויתקון /  צילום: לבנת פורן, זכויות רפואיות
 דנה ויתקון / צילום: לבנת פורן, זכויות רפואיות

אירינה שלמור - יו"רית ידידי רימון

החיים הם שיר: אירינה שלמור, מנכ"לית שלמור תקשורת, מונתה לתפקיד יו"רית אגודת הידידים של בית הספר למוזיקה "רימון" ברמת-השרון.

הקשר לא מקרי - שלמור חובבת מוזיקה, שימשה כזמרת במספר הרכבים, בין היתר בלהקת חיל הים, והיא גם בתו של נגן הג'אז הרי שיימן.

יו"ר הוועד המנהל של רימון הוא איש העסקים אודי אנג'ל, המוזיקאי יהודה עדר מכהן כנשיא, המנכ"ל הוא משה סיני, ורווית שבת-פדלון מנהלת את אגודת הידידים.

שלמור מסרה כי "אני רואה בתפקיד זכות גדולה ואתגר המאפשר לי להיות קרובה לעולם היצירה והמוזיקה שמחברת ומלכדת אנשים מכל הקצוות".

אירינה שלמור / צילום: רפי דלויה
 אירינה שלמור / צילום: רפי דלויה