נערכים למהדורה: כתב חדשות 10 אלי לוי מצטרף לערוץ 20

לוי יסקר עבור ערוץ 20 את תחום המשטרה ואת אזור הצפון ■ ערוץ 20 קיבל לאחרונה אישור לשדר מהדורת חדשות יומית, שאמורה לעלות בחודשים הקרובים

אלי לוי / צילום: באדיבות רדיו חיפה
אלי לוי / צילום: באדיבות רדיו חיפה

אלי לוי, כתב הצפון של חדשות 10, מצטרף למערכת החדשות אותה מקים ערוץ 20 לקראת מהדורת החדשות היומית שהוא מתעתד להעלות בחודשים הקרובים. 

לוי, 41, ימונה ככתב לענייני משטרה ופלילים במערך החדשות של הערוץ, ובמקביל יסקר את אזור הצפון. כאמור, ב-7 השנים האחרונות הוא שימש ככתב לענייני חיפה והצפון בחדשות 10, כשבמקביל הגיש תוכנית שבועית בשם "זירה חופשית" ברדיו חיפה, יחד עם יוסי מזרחי מחדשות 2. לוי ימשיך להגיש את תוכנית הרדיו גם לאחר המעבר. 

הצטרפותו של לוי מגיעה לאחר שבשבוע שעבר גייסו בערוץ 20 למערך החדשות המתהווה גם את נועם אמיר, הכתב הצבאי של "מעריב".

לוי מסר היום (א'): "אני שמח ונרגש להצטרף לערוץ 20, שמביא איתו קול חדש שטרם נשמע בזירת החדשות הישראלית. חשוב לי בהזדמנות זו להודות למנהלי בערוץ 10, ובראשם ליוסי ורשבסקי, גולן יוכפז, אמנון ברקאי וברוך שי".

ערוץ 20 קיבל בדצמבר האחרון את האישור הסופי ממועצת הכבלים והלוויין לשדר שעה של מהדורת חדשות יומית בשעות הפריים-טיים (20:00 עד 23:00) ועוד מספר מבזקי חדשות יומיים. האישור מתבסס על התיקון בחוק שהמועצה קיבלה בפברואר 2016, לפיו 25% מהתכנים המשודרים בערוץ לא יהיו קשורים לענייני מורשת. RGE, בעלת ערוץ 10, עתרה במארס נגד האישור הזה לבג"ץ, והעתירה בעניין עדיין עומדת. 

ערוץ 20, שעלה לאוויר באוגוסט 2014 כערוץ ייעודי לענייני מורשת, מזוהה עם האגף הימני של המפה הפוליטית, והוא נמצא בבעלותם של יצחק מירילשווילי ושל המנכ"ל אבי בר. כחלק מדרישות המועצה להיתר לשידור חדשות, בר יעזוב בקרוב את תפקידו כמנכ"ל.