ליאון קופלר מספר על ילדיו; אודי אנג'ל נזכר באלבום שהקליט

וגם: מי הלין על תרבות האינסטנט של עורכי הדין הצעירים?

הסודות של מאסטרו ליאון קופלר

מה הקו המנחה של יו"ר ובעלי רשת סופר-פארם?

ליאון קופלר, יו"ר ובעלי רשת סופר-פארם, היה האורח המרכזי בכיתת האמן הניהולית שערכו אתמול (ב') אתי עמיעד וערן יסעור מארגון Superbrands Israel, במלון קראון פלאזה ברחוב הירקון בתל-אביב.

קופלר מילא את תפקיד "המאסטרו הניהולי" ופרש את משנתו בפני כ-30 סמנכ"לי שיווק בכירים חברי ה-CMO CLUB של ארגון Superbrands ישראל, בהם עדי דיכובסקי, מנהל שיווק קסטרו; מיה אייזן, סמנכ"לית שיווק קימברלי קלארק ישראל; דינה זוארץ-נבות, סמנכ"לית שיווק מזרחי-טפחות; טלי קידר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אלקטרה; ואחרים.

במהלך הרצאתו הזכיר קופלר את סרטון הווידאו של סימון סינק המדבר על דור המילניום ועל ההתמכרות למדיה חברתית ולטלפונים חכמים. הוא ביקש מהנוכחים להשקיט את הטלפונים ולהניח אותם מתחת לכיסאות. לדבריו, הוא החל ליישם גישה זו גם בישיבות ההנהלה של סופר-פארם כדי לוודא ריכוז מלא.

קופלר לא חסך שבטו גם מדור ה-Y. הוא סיפר כי ילדיו הם בני דור זה, והם מביעים רצון להשתלב בעתיד בסופר-פארם. עם זאת, הוא הבהיר כי "יש להם עדיין עוד הרבה מה ללמוד. כשאני ממנה מנהלים בסופר-פארם, אני רואה לנגד עיניי את טובת החברה ולא את טובת בני המשפחה שלי". 

"יש בולענים ברמת-גן"

מי הלין על תרבות האינסטנט של עורכי הדין הצעירים?

אתמול  אירח דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט, את פורום Dun's 100 של בכירי ענף המשפט מהפירמות הגדולות בישראל.

נכחו: עו"ד אלי זהר, יו"ר גולדפרב זליגמן ושות'; עו"ד גד נשיץ, שותף מייסד נשיץ ברנדס אמיר ושות'; עו"ד ד"ר ליפא מאיר, מייסד ושותף מנהל ליפא מאיר ושות'; עו"ד יהודה רוה, שותף מייסד יהודה רוה ושות'; עו"ד מאיר לינזן, שותף מנהל הרצוג-פוקס-נאמן; עו"ד צבי פירון, שותף מנהל מ. פירון ושות'; ואחרים.

במהלך המפגש התלהט דיון סוער, מאחר שערב קודם ראש מחלקת ההיי-טק וההון סיכון בפירמת עו"ד גרוס-חודק-קליינהנדלר-הלוי-גרינברג הודיע כי הוא נוטש, יחד עם 12 עורכי דין נוספים מהמחלקה, לפירמת מיתר-ליקוורניק-גבע-לשם-טל ושות'.

עו"ד איתן גרינברג, שותף מנהל במשרד הננטש, הכריז בפורום זה כי "יש בולענים ברחוב אבא הלל ברמת-גן". לדבריו, "הדור הצעיר, שרגיל שהכול אינסטנט ומהיר, מצפה כך גם לגבי התפתחות הקריירה. אנחנו בעד שאפתנות, אבל צריכים כל העת לשמור על בשלות מקצועית".

ד"ר רלי לשם, שותף במיתר-ליקוורניק-גבע-לשם-טל ושות', השיב: "אני מהמשרד באבא הלל. המשרד שלנו התפתח על מודל של צירופים. אבל מעולם לא פנינו מיוזמתנו לעורכי דין, תמיד פנו אלינו. אנחנו לא עוסקים בצייד".

דורון כהן ורלי לשם / צילום: ניב קנטור
 דורון כהן ורלי לשם / צילום: ניב קנטור

ספיישל ולנטיין: הביטוח הכי רומנטי

וגם: מה הקשר לטיטניק?

בשבוע שעבר השתתפו עורכי דין ישראלים בתחום הנזיקין בשבוע השתלמות בלונדון, אותו ארגנה לשכת עורכי הדין.

תחת הנושא "חידושים בדיני הנזיקין", נאספו המשתתפים בין היתר בחברת הביטוח לוידס, שם קיבלו סקירה מפי בנו רייצ'ל, הממונה על אירופה וישראל בלוידס.

בין היתר ציין רייצ'ל כי סכנת הסייבר גדולה מסכנת הטרור. עוד הוא הדגיש כי לוידס מציעה ביטוחים מסוגים שונים, למשל ביטוח ייחודי ורומנטי - במסגרתו זוגות מבטחים את עתיד אהבתם. לוידס, נזכיר, הייתה החברה שביטחה את הפלגת הבכורה של הטיטניק שטבעה במארס 1912.

התרשמו בסיור: עו"ד שמעון כץ, יו"ר פורום הנזיקין בלשכת עורכי הדין; עו"ד דוד מנע; עו"ד חיה מנע; עו"ד סיגל שלימוב, נציגת לוידס בישראל; ד"ר אסף ורשה; ואחרים. 

שמעון כץ, דוד וחיה מנע, בנו רייצ'ל וסיגל שלימוב / צילום: פרטי
 שמעון כץ, דוד וחיה מנע, בנו רייצ'ל וסיגל שלימוב / צילום: פרטי

הכוכב הגדול הבא

אודי אנג'ל מספר על אהבה, על תחביב ועל השנה הקשה בחייו

בזמן שבחרתם את הנציג לאירוויזיון, נערך אמש  ערב ההתרמה של בית הספר למוזיקה רימון, שהכנסותיו מוקדשות למלגות לסטודנטים ולפרויקטים קהילתיים ועסקיים.

הלוקיישן: אברהם הוסטל בתל-אביב. המארחים: יהודה עדר, נשיא רימון; משה סיני, המנכ"ל; אודי אנג'ל, יו"ר הוועד המנהל; ואירינה שלמור, יו"רית אגודת הידידים.

האורחים: שילוב בין מוזיקאים לבין אנשי עסקים, תקשורת, פוליטיקאים ואמנים בתחומים אחרים, בהם: אהובה ושלמה ינאי, יו"ר פרוטליקס ולשעבר מנכ"ל טבע; יפעת ואמיר חייק, מנכ"ל משרד התעשייה בעבר ופרשן כלכלי בהווה; לני רקנאטי ושירה פרבר; יואב לימור; חיים רמון וורד רמון-ריבלין; עו"ד ברוריה לקנר וד"ר רוני אמיד; ואחרים.

במהלך הערב הזכיר אנג'ל את הדרך בה נוצר החיבור שלו עם רימון. כזמר חובב הלוקח חלק בערבי שירה, הוא פגש באחד מהם את יאיר ניצני. האחרון ניגש אליו בסוף הערב ואמר לו שמבין כל הנוכחים הוא היחיד שבאמת יודע לשיר, ואף המליץ לו להקליט דיסק. אנג'ל נענה לאתגר, אולם כשהמפיקים שאלו אותו כמה עותקים ירצה למכור, אמר שהוא מעוניין בעותקים ספורים למשפחה ולחברים.

או-אז הכיר לו ניצני את המפיק יהודה עדר, נשיא רימון, והקליק נוצר. אנג'ל הפך ליו"ר הוועד המנהל. בהמשך, אגב, הוא אכן הקליט אלבום, ולדבריו, השנה בה זה קרה הייתה הקשה בחייו.

יואב לימור ואודי אנג'ל / צילומים: אופק חיים
 יואב לימור ואודי אנג'ל / צילומים: אופק חיים