לא רק פורים: מי הפגינו אופנתיות בחגיגה של גינדי וגוטקס?

וגם: מי הגיעו להקרנת הסדרה "היום זה אנחנו"?

מרק טופילסקי ולילך אשר טופילסקי / צילום: אביב חופי
מרק טופילסקי ולילך אשר טופילסקי / צילום: אביב חופי

עניין של אופנה

לא רק פורים: מי הפגינו אופנתיות בחגיגה של גינדי וגוטקס?

בזמן שרבים עוד היו עסוקים בחגיגות פורימיות, נפתח אמש (א') שבוע האופנה גינדי תל-אביב 2017 בחגיגה אופנתית מסוג אחר.

את האירוע - שהתקיים במעמד מירי רגב, שרת התרבות והספורט; שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה; וראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי ורעייתו יעל - אירחו מנור גינדי, כפיר גינדי ואורי לוי, ממייסדי גינדי TLV ; מוטי בן-משה, בעלי הרבוע הכחול נדל"ן, וזאב שטיין, המנכ"ל; ג'ואי שוובל, יו"ר קבוצת גוטקס מותגים; ומוטי רייף, מפיק ויזם שבוע האופנה.

הערב התקיים בסימן מחווה לתעשיינית, אשת העסקים והאופנה לאה גוטליב ז"ל, ולציון 60 שנה לחברת גוטקס אותה ייסדה.

התייצבו ובכך אולי גם הצהירו שהם באופנה: מורדי שבת, מנכ"ל מגדלי גינדי TLV, ואבי זמיר, המנכ"ל; רוני גרונדלנד, מנכ"ל גוטקס; לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט, ובן זוגה, האדריכל מרק טופילסקי; אורית אלסטר, ראש החטיבה העסקית בבנק דיסקונט; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; רביב ברוקמאייר, מנכ"ל גולף; הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס; מיכל ודוד פורר, בעלי ניאופארם; אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס; יואל מינץ, חבר הנהלה בבנק לאומי; שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ישראל; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל; יפעת ורוני אירני, מבעלי קבוצת אירני, מפעילת רשת חנויות פקטורי 54; עתליה שמלצר; עופרה רייף; איתן פולק, מנכ"ל משותף של רשת חנויות ונדום; אבי לוין, המשנה למנכ"ל אביליטי; רו"ח שלמה זוהר ורעייתו רותי; גלית גוטמן ויגאל אהובי; ג'ודי שלום-ניר-מוזס; ואחרים.

מרק טופילסקי ולילך אשר טופילסקי / צילום: אביב חופי
 מרק טופילסקי ולילך אשר טופילסקי / צילום: אביב חופי

הרשות נתונה

המסך הגדול: מי הגיעו להקרנת הסדרה "היום זה אנחנו"?

ביום שישי האחרון הגיעו לסינמטק תל-אביב כמה מבכירי רשות השידור כדי לצפות יחד בהקרנת הבכורה של הסדרה "היום זה אנחנו" של היוצרת איטה גליקסברג.

הסדרה, שתשודר ביום שני, 20 במארס, בערוץ הראשון, מלווה את עובדי רשות השידור מאז המליצה ועדת לנדס על סגירתה ומנסה לבטא את ההתנהלות באי וודאות תוך המשך עבודה עיתונאית שגרתית.

גליקסברג, שנשאה דברים קודם להקרנה, סיפרה שהיא קיוותה שהאירוע יהיה כבר בסיטואציה שבה עובדי הרשות יידעו לגבי המשך דרכם, אך לצערה זה לא מה שקרה. היא ציינה שהיא מאמינה כי מקבלי ההחלטות רוצים לעשות את הישר והטוב, אך לעתים צריך להזכיר להם שמאחורי הכותרות יש חיים שלמים של בני אדם.

הגיעו, נפגשו והתרגשו: ברי בר-ציון, המנהל המיוחד של רשות השידור; יונה ויזנטל, העורך הראשי לשעבר; יואב גינאי, מנהל חטיבת התכניות בערוץ הראשון; חיים יבין; אריה גולן; ח"כ זהבה גלאון; ואחרים.

אמש, נזכיר, הועלתה בערוץ הראשון שקופית המזכירה לאזרחי ישראל כי ב-30 באפריל תיסגר רשות השידור' בהוראת שר האוצר משה כחלון.

"היום זה אנחנו - מחר זה אתם", נכתב שם.

יונה ויזנטל, ברי בר ציון ואיטה גליקסברג / צילום: רפי דלויה
 יונה ויזנטל, ברי בר ציון ואיטה גליקסברג / צילום: רפי דלויה

גלי ניר, מנכ"לית אלטמן, פורשת מתפקידה

בימים אלה החל תהליך איתור מנכ"ל חדש לחברה

גלי ניר (43), מנכ"לית חברת אלטמן לתוספי תזונה, הודיעה היום (ב') על רצונה לפרוש מתפקידה.

במכתב לעובדים ציינה ניר כי בתום יישום תוכנית אסטרטגית מורכבת בחברה, היא מבקשת להגשים חלום ולצאת לחופשה כשלאחריה תמשיך ותפנה לאתגרים נוספים.

ניר, שכיהנה כמנכ"לית אלטמן במשך 3 שנים, שימשה בעבר כסמנכ"לית הפיתוח העסקי והשיווק בחברת yes ולפני כן כסמנכ"לית הפיתוח העסקי והשיווק בחברת מטרנה, שנמכרה באחרונה לנסטלה לאחר שהייתה בבעלות מעברות.

חברת אלטמן, הנמצאת בבעלות קבוצת מעברות ומייסד החברה הוא משה טוקר, עוסקת בתחום תוספי התזונה ומשווקת בנוסף תכשירים הומאופתיים, קוסמטיקה טיפולית ומכשור רפואי.

ניר צפויה לסיים את תפקידה בעוד מספר חודשים, זאת לאחר שיאותר מנכ"ל חדש במקומה.

גלי ניר / צילום: דנה קרן
 גלי ניר / צילום: דנה קרן

אלון לוי נחום מונה למנכ"ל לייפביוטיק

גויס לחברה על-מנת לסייע לה להפוך מסטארט-אפ לחברה משווקת

חברת לייפביוטיק הודיעה על מינויו של אלון לוי נחום (50) לתפקיד מנכ"ל החברה.

בשש השנים האחרונות שימש לוי נחום כמנכ"ל חברת תוספי המזון ומוצרי האנרגיה הרבמד של פרופ' חיים אביב, ובעברו שימש כמנהל הטרייד מרקטינג של תנובה. הוא גויס ללייפביוטיק של ד"ר יאיר מיימון על-מנת לסייע לה להפוך מסטארט-אפ לחברה שמשווקת תרופה לתחום האימונולוגיה והסרטן (הפורמולה נועדה לשיפור תפקוד מערכת החיסון ותופעות הלוואי בעת קבלת כימותרפיה), כמו גם לגייס משאבים לפיתוח מוצרים נוספים.

אלון לוי נחום / צילום: פרטי
 אלון לוי נחום / צילום: פרטי