שתי אפליקציות שוות: כך תמצאו מסעדות מעולות בכל מקום

הכירו שתי אפליקציות מומלצות בתחום הקולינריה: האחת המיועדת לקהל הצמחונים והטבעונים, והשנייה תבצע עבורכם את המיון עפ"י סגנון החיים שלכם ■ צפו בווידאו

צ'ק אין, אפליקציות אוכל/ צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, אפליקציות אוכל/ צילום: שאטרסטוק

שתי האפליקציות שלפניכם פונות לחלק הקולינרי שבחופשה. הראשונה מיועדת לקהל הצמחונים והטבעונים ההולך וגדל, כשהיא מציעה מפת מסעדות מקומיות מותאמות. האפליקציה, "הפי קאו", יצאה לדרך לפני שנים אמנם - אולם נדמה שהיום היא אקטואלית מתמיד.

הרעיון יאפשר לצמחונים ולטבעונים שבחבורה למצוא מסעדות ומנות רלוונטיות בהתאם למיקום שלכם ב-180 מדינות. האפליקציה כוללת גם ביקורות של גולשים למנות שהם טעמו, כשהיא מאפשרת לבצע סינון בחיפוש, למשל למזון טבעוני, צמחוני, חיפוש אחר חנויות טבע וכדומה.

האפליקציה השנייה שתעשה לכם סדר בין ים המסעדות ובתי הקפה היא "טייסטפול". הרעיון כאן הוא למצוא עבורכם מסעדה ומזון המותאם לסגנון המועדף עליכם, צמחוני, טבעוני, לרגישים לגלוטן ולשוחרי טרנד הפליאו. האפליקציה גם יורדת לרזולוציות בנוסח של מזון צמחוני, ללא סויה או ללא חצילים, למשל.

האפליקציה מגדירה את עצמה כמנוע חיפוש למזון בריא, כשהיא מציעה את המסעדות על בסיס המלצות גולשים אשר לא עוסקות בזוויות שמסביב לצלחת, למשל באשר לנוחות מציאת החניה באזור או רמת התאורה במסעדה. הפוקוס הוא על דירוג המתייחס למזון עצמו תוך הבטחה לאותנטיות מירבית.

האפליקציה פועלת ברחבי ארצות-הברית בלבד, והיא זמינה באפל סטור ובאנדרואיד.