מושב מיוחד בוועידת MAD: טרנספורמציה בעידן הדיגיטל

במושב מיוחד שיתקיים בוועידת MAD 2017 של "גלובס" ישתתפו מומחים מתחומי המדיה, החדשנות והדיגיטל, אשר ידונו בין היתר על הטרנספורמציה, התפקידים החדשים והתפיסה החדשה בארגון

ועידת MAD
ועידת MAD

הטרנספורמציה המאפיינת את העידן הנוכחי כבר אינה רק דיגיטלית. היא תרבותית, תפיסתית ומשנה ללא היכר את הדרך שבה אנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. היא משנה את הארגונים והמודלים העסקיים שלהם, את ההון האנושי בארגון ואת נקודות השיח.

במושב מיוחד שיתקיים בוועידת MAD 2017 של "גלובס" ישתתפו מומחים מתחומי המדיה, החדשנות והדיגיטל, אשר ידונו בין היתר על הטרנספורמציה, התפקידים החדשים והתפיסה החדשה בארגון.

אווה בארט, מנהלת תחום הניו-מדיה, השיווק והמיתוג ב-Philips International, תציג בפאנל את הטרנספורמציה שעברה חברת Philips International. גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, ידבר על "הטרנספורמציה הדיגיטלית". עוד ישתתפו עמית קמה, מנכ"ל קמדיה דיגיטל; וזהר אוריין, בלוגרית, חוקרת עצמאית ויועצת אסטרטגית לארגונים לחדשנות מבוססת דיגיטל וטכנולוגיות, שתדבר על "הרוטב הסודי". את הפאנל תנחה ליאת רון מ"גלובס". 

ועידת MAD 2017 של "גלובס" תתקיים ביום רביעי, 12 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תשים השנה במרכז את הטרנספורמציה על כל השלכותיה ותארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל.