ועידת MAD 2017: מושב הפתיחה יעסוק בחזון העסקי החדש

במליאת הפתיחה ישתתפו דאגלס רוזן, ראש מערך הדיגיטל והחדשנות ב-Omnicom Group, שירצה בנושא "העידן החדש של הטמעת הרב-חושיות בעולם השיווקי"

ועידת MAD
ועידת MAD

ועידת MAD 2017 של "גלובס" תארח במליאת הפתיחה בכירים במשק לשיחה מעוררת השראה על החזון העסקי החדש לנוכח העידן שלא מפסיק להשתנות, על ההיבטים של הטרנספורמציה והשלכותיה על הארגון.

במליאת הפתיחה ישתתף דאגלס רוזן, ראש מערך הדיגיטל והחדשנות ב-OMD, Omnicom Group, שירצה בנושא "העידן החדש של הטמעת הרב-חושיות בעולם השיווקי". 

כמו כן ייערך דיון בנושא "השראה ושיחה בצידה", בהשתתפות רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; גיורא בר-דעה, המשנה למנכ"ל קבוצת שטראוס; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלי דומינו'ס פיצה ישראל; ומארק און, מנכ"ל GETT ישראל. את הדיון תנחה ענת ביין, כתבת הפרסום של "גלובס". 

ועידת MAD 2017 של "גלובס" תתקיים ביום רביעי, 12 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תשים השנה במרכז את הטרנספורמציה על כל השלכותיה ותארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל.