רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk

במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת

לוגו מרושתים
לוגו מרושתים

זכיינית ערוץ 2 רשת תקיים שיתוף-פעולה אסטרטגי עם חברת teenk, שבמסגרתו יעלה באתרה מתחם וידאו בשם "המרושתים". במתחם יעלו תכנים של 40 יוצרי תכני וידאו צעירים, "יוטויברים", והוא יחולק לתחומים שונים לפי נושאים: בידור ומערכונים, גיימינג, ביוטי, מוזיקה ועוד.

בין היוטויברים הבולטים, שרבים מהם פופולריים מאוד בקרב הקהל הצעיר, נכללים גיא TV (גיא פודוליץ') שלערוץ היו-טיוב שלו יש למעלה מ-200 אלף מנויים), ליאור בוכנר (תחום הגיימינג) אלין כהן (תחום הביוטי), יוני טובים, שחר סויקיס, ליגל רז, "צוות מנחוס" ועוד יוטיוברים שלערוצי היו-טיוב שלהם יש עשרות אלפי מנויים, ובחלק מהמקרים גם למעלה מ-100 אלף.

לפי הזכיינית, במתחם מתוכננים לעלות מדי יום סרטונים חדשים של היוטיוברים וגם "פורמטים ותוכניות בלעדיות וייעודיות" שפותחו במיוחד לרגל שיתוף-הפעולה.

עוד מסבירים בזכיינית כי את החיבור עם teenk ניתן יהיה למנף גם כדי לקדם וליצור חיבור בין קהל הגולשים הצעיר ברשת לבין המותגים הבולטים שמשדרת רשת בפריים-טיים של ערוץ 2, וביניהם "הישרדות", "אקס פקטור", "המירוץ למיליון" ועוד. כל זכייניות הטלוויזיה בישראל סובלות בשנים האחרונות מעליית הגיל הממוצע של קהל הצופים שלהן.

אתר רשת עבר בתקופה האחרונה מספר שינויים פרסונליים משמעותיים, ולאחרונה עזבה בין היתר מי שהייתה העורכת ראשית שלו, נועה תמיר.

מיכל לוצקי, סמנכ"ל הדיגיטל של רשת, מסרה: "רשת גאה להיות במה ליוצרים צעירים, בכל פלטפורמה, ולחבר אותם לבית של מותגי התוכן המובילים בארץ. אנו שמחים כי שותפינו ב-teenk בחרו בדיגיטל של רשת כאתר מוביל לקהל הצעיר בו הם מתמחים. זהו חלק מתהליך הרחבת עולמות התוכן והקהלים הדיגיטליים של רשת".

teenk שבבעלות יניב ויצמן היא חברה המתמחה בשיווק פרסום ותוכן לצעירים ובני נוער. כחלק מפעילות החברה הוקמה לפני שנתיים סוכנות טאלנטים בשם talenteen בניהולו של לאון שניידרובסקי, המתמחה בייצוג יצרני תוכן, יוטיוברים וכוכבי רשת הפונים לקהל הצעיר.

ויצמן מסר: "בשנים האחרונות הצמיחה הרשת קהילה ענקית של יצרני תוכן צעירים ומוכשרים שמפיקים תוכן מעולה בערוצים הפרטיים שלהם. מיזם המרושתים הוא הזדמנות אדירה בחיבור של יוצרי התוכן הצעירים יחד עם רשת. הצלחת הפרויקט תימדד ביכולת לשמור על אותנטיות יצרני התוכן, תוך יצירת פורמטים חדשים ומקוריים שימשכו אלפי צופים צעירים". 

נזכיר כי גם וואלה יצאה לאחרונה במהלך דומה, כשהשיקה לפני כחודש וחצי את ערוץ Buzzit, שמציע תכנים של כוכבי רשת.